خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه پیراشکی ساز


دیگر نگران خیلی نازک یا کلفت شدن خمیر برای پیراشکی نباشید!
 

دستگاه پیراشکی ساز مناسب برای درست کردن انواع دامپلینگ و 

پیراشکی و ... دو کاره است و با قابلیت پهن کردن و طرح دادن غذا

دارای آویز میباشد که به راحتی و با اشغال فضایی کم ، آشپزخانه شما 

را کامل تر میکند.


قيمت 2000000ريال

دستگاه پیراشکی ساز
دستگاه پیراشکی ساز
دستگاه پیراشکی ساز XER
[ ]
        
قیمت : 200,000  تومان



 دستگاه پیراشکی ساز XER


تهیه و تزیین غذا در مهمانی ها و دورهمی ها، یکی از طولانی ترین و طاقت فرسا ترین مراحل تدارکات بوده است. بخصوص امروزه که بجز وعده های اصلی برای نشان دادن سلیقه و هنر میزبان و همینطور احترام به مهمان، "فینگر فود" نیز به لیست تدارکات اضافه شده است. یا حتی اکثر غذاهایی که برای کودکان تهیه میشود معمولا پروسه طولانی تری نسبت غذاهای سنتی دارند. یکی از این غذاهای نوستالژی پیراشکی میباشد. مواد میانی این غذا سلیقه ای میباشد که معمولا در انتخاب مواد میانی کمتر کسی به مشکل میخورد؛ اما برای فرم دادن خمیر و بستن آن معمولا همه با مشکل مواجه میشوند. 


پروسه ی بستن پیراشکی هم به دقت فراوانی نیاز دارد و هم سرعت بالایی میخواد زیرا معمولا به تعداد زیاد درست میشوند و درست کردن و بستن تعداد زیادی خمیر پیراشکی حوصله بالایی نیاز دارد. باید به این دقت شود که خمیر هنگام بستن پاره یه وا نرود و یا میزان فشار انقدر مناسب باشد که مواد از خمیر بیرون نزند. در این مورد طبق معمول ما به سراغ وسایلی میرویم که کار را برایمان آسان کند و محصولاتی که به کمک شما در این سالها امده اند فقط بستن خمیر را آسان میکند. محصولی که در تصویر مشاهده میکنید دستگاه پیراشکی ساز میباشد که همانطور که پیداست بسیار ظاهر مدرن و رنگارنگی دارد که باعث میشود یکی از وسایل مناسب برای جلا دادن به آشپزخانه باشد. حتی این محصول میتواند وسیله مناسبی برای ترقیب کودکان به وقت گذراندن در آشپزخانه باشد. این محصول مانند محصولات قدیمی موجود در بازار نیست و شما با خرید این محصول در واقع با یک تیر دو نشان میزنید.


دستگاه پیراشکی ساز مناسب برای درست کردن انواع دامپلینگ و پیراشکی و ... میباشد. دو کاره است و با قابلیت پهن کردن و طرح دادن غذا، شما را از هرگونه نگرانی مانند خیلی نازک یا کلفت شدن خمیر و یا هم اندازه نشدن غذاها دور میکند. جنس این محصول پلاستیک بهداشتی میباشد و جنس زیر آن به صورتی است که هنگام کار کردن سر نمیخورد. در سایز 27/5 در 12/5 سانتی متر، وزن 300 گرم و در رنگ های متنوع طراحی و تولید شده است. همچنین دارای آویز میباشد که به راحتی و با اشغال فضایی کم، آشپزخانه شما را کامل تر میکند.


قیمت این محصول 200000تومان

[ ]
        
قیمت : 200,000  تومان

قيمت : 900000 ريال
قيمت : 6000000 ريال
قيمت : 7500000 ريال
قيمت : 900000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز