خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نخ دندان آبی واترجت powerfloss


نخ دندان آبی یا واترجت powerfloss مزایای زیادی دارد. 
استفاده از آن بسیار آسان است، به ویژه برای افرادی که ارتودنسی کرده‌اند یا افرادی که دندان مصنوعی دائمی یا موقت دارند.



قيمت 450000ريال

نخ دندان آبی واترجت  powerfloss
نخ دندان آبی واترجت  powerfloss
نخ دندان آبی واترجت powerfloss
[ ]
        
قیمت : 45,000  تومان



نخ دندان آبی واترجت powerfloss

 

مسواک زدن یک روش مؤثر برای از بین بردن پلاک مواد غذایی از سطح دندان‌ها است. با این حال، با این روش نمی‌توانید از شر مواد غذایی که در بین دندان‌ها و یا زیر لثه گیر کرده است، خلاص شوید. استفاده از نخ دندان بهترین راه برای خارج کردن مواد غذایی از بین دندانهاست، ولی راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از واترجت یا نخ دندان آبی power floss است.

 

 

این واترجت که به عنوان نخ دندان آبی شناخته می‌شود، با نخ دندان معمولی متفاوت است.نخ دندان آبی power floss  با بهره‌گیری از یک ماشین خاص جریان آب را به دهان و لثه هدایت می‌کند و به جای خراش دادن دندان برای حذف پلاک، با استفاده از فشار آب باعث ماساژ لثه و از بین بردن غذاها از لای دندان‌ها می‌شود.

 

 

نخ دندان آبی یا واترجت powerfloss مزایای زیادی دارد. استفاده از آن بسیار آسان است، به ویژه برای افرادی که ارتودنسی کرده‌اند یا افرادی که دندان مصنوعی دائمی یا موقت دارند. همچنین ماساژ واترجت باعث بهبود لثه‌ می‌شود و می‌تواند به مناطقی دسترسی پیدا کند که دسترسی به آن‌ها با نخ دندان مشکل است و بر خلاف نخ دندان خراشیدگی و خونریزی بر لثه ایجاد نمیکند.

 

 

این دستگاه مانند یک نخ دندان عمل می کند و در کمترین زمان بین دندان های شما را جرم گیری می کند و باعث می شود که دندان هایتان سفید و زیبا باقی بمانند. نخ دندان power Floss از طریق فشار آب می تواند پلاک، مواد غذایی و سایر مواد را از دندان ها و لثه هایتان حتی بهتر از نخ دندان حذف کند و دیگر نیازی به تلف کردن وقت برای نخ دندان کشیدن ندارید، پس توصیه ما به شما دستگاه Power Floss Water Jet می باشد.

 

 

این دستگاه با فشار آب قوی ای که دارد می تواند تمام ذرات را از لای دندان ها و لثه هایتان خارج سازد. شما می توانید مخزن دستگاه Power Floss Water Jet را با آب یا بجای آب از دهانشویه پر کنید تا خیلی بهتر دندان هایتان را پاکسازی کند. این دستگاه می تواند برای همه افراد در هر رده سنی ای استفاده شود. مهم نیست شما در چه مرحله ای از وضعیت دندانپزشکیتان قرار دارید، این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا برای مراجعات بعدیتان پزشکتان را سورپرایز کنید.

 

قیمت این محصول 45000 تومان


[ ]
        
قیمت : 45,000  تومان
 


قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 950000 ريال
قيمت : 950000 ريال
قيمت : 300000 ريال
قيمت : 750000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز