خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سبد چند کاره ی آویز کابینتی آشپزخانه


وسیله ای کارآمد برای آشپزخانه قابل استفاده بر روی تمامی کابینت ها و کمد هاست و برای جمع آوری کاهو و سبزی ها و میوه های خرد شده براحتی استفاده کنید.



قيمت 200000ريال

سبد چند کاره ی آویز کابینتی آشپزخانه
سبد چند کاره ی آویز کابینتی آشپزخانه
سبد چند کاره ی آویز کابینتی آشپزخانه
قیمت : 20,000  تومان
  خرید پستی

سبد چند کاره ی آویز کابینتی آشپزخانه

 

سبد چند کاره ی آویزی کابینتی آشپزخانه براحتی بر روی لبه ی هر کابینتی قرار می گیرد و می توانید زباله ها و باقیمانده های مواد غذایی را بدون اینکه بر روی زمین بریزد و دیگر مکان ها را آلوده کند درون سبد بریزید و آشپزخانه و خانه ای ای تمیز و زیبا داشته باشید.همچنین وسایل اضافی که روی میز یا کمد و کابینت رها شده اند یا باعث بی نظمی آشپزخانه و کمد شما شده است را میتوانید درون این سبد زیبا و فانتزی سازماندهی کنید.

 

 

شما میتوانید با قرار دادن این سبد روی درب کابینت برای جمع آوری کاهو و سبزی ها و میوه های خرد شده براحتی استفاده کنید.همچنین برای در دسترس قرار دادن وسایل های پر مصرف کمدتان میتوانید آنها درون این سبد قرار داده و رو یا داخل درب کابینت نصب کنید.

 

 

برای اکثر ما این اتفاق رخ داده است که به دلیل دور بودن سطل زباله از سینک آشپزخانه زباله ها بر روی زمین ریخته شده است و بارها و بارها مجبور به تمیز کردن دوباره آشپزخانه شده ایم.زباله های بوجود آمده در داخل قابلمه و یا باقیمانده های غذاها و زباله های داخل سینک ظرفشویی را با چه زحمتی جمع کرده و به داخل سطل زباله ریخته ایم. با این سبد چندکاره آشپزخانه می توانید زباله و یا باقیمانده ی مواد غذایی روی میز آشپزخانه را در هر جایی که هستند در سبد بریزید و سپس توسط دسته ی سبد براحتی آنها را به سطل زباله ی اصلی و یا کیسه زباله منتقل کنید.

 

 

مشخصات سبد چندکاره آشپزخانه:

سطل زباله سينك آشپزخانه کاملا بهداشتی دارای دسته ای برای راحتی انتقال سبد و استند برای نصب روی درب کابینت وسیله ای کارآمد برای آشپزخانه قابل استفاده بر روی تمامی کابینت ها و کمد هاست.جنس بدنه از پلاستیک مرغوب و در سه رنگ زیبا و فانتزی آبی ،سبز و صورتی ملایم میباشد.بدون نیاز به فضای زیاد.

 

قیمت این محصول 20000 تومان



قیمت : 20,000  تومان 
  خرید پستی
 


قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
قيمت : 400000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز