خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پوست کن و چاقو دو کاره


لوازم ضروری مورد نیاز برای محیط های خارج خانه

دارای درپوش محافظ است که این محصول را بسیار امن می کند.
 

مناسب در سفر و یا تفریح های خارج شهر، برای ماشین و کیف شخصی 

شما و حتی محل کار!


قيمت 1500000ريال

پوست کن و چاقو دو کاره
پوست کن و چاقو دو کاره
پوست کن و چاقو دو کاره
[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان



پوست کن و چاقو دو کاره

هنگام انتخاب بعضی لوازم ضروری مورد نیاز برای محیط های خارج خانه، چند ورد همیشه مد نظر میباشد. مانند سایز وسیله که کمترین فضای ممکن را اشغال کند و سا امن بودن وسیله! برای مثال ما نمیتوانیم چاقو را بدون در پوش در کیف و یا داشبورد ماشین قرار دهیم. علاوه بر آن از مهمترین موارد مد نظر، همیشه کیفیت و کاربرد وسیله بوده است. زیرا وسایلی که برای محیط های خارج از خانه تهیه میشوند و ضروری هستند، استفاده مستمر ندارند و ترجیحا ما نیاز داریم با یک بار سرمایه گذاری و خرید بهترین کیفیت و کاربرد را برای مدت ها داشته باشیم. چاقو و لوازمی مانند آن همیشه جز لوازم ضروری بوده اند که خارج از خانه نیاز محسوب میشوند؛ در سفر و یا تفریح های خارج شهر، برای ماشین و کیف شخصی شما و حتی محل کار!

محصولی که در تصویر مشاهده میکنید یک چاقوی همه کاره و با کیفیت میباشد که حداکثر نیازهای شما را برطرف میکند. این چاقو دو کاره میباشد و شما علاوه بر چاقو، یک پوستکن نیز دریافت خواید کرد، در یک کالا! این محصول مناسب برای استفاده های خارج از خانه میباشد و البته بسیار امن است زیرا یک درپوش مطمئن با قفل یا دکمه مخصوص کودک دارد که شما با خرید این محصول یک نگرانی بابت دسترسی کودک خود به چاقو را عملا حذف میکنید.طراحی بسیار ساده، مدرن و زیبا دارد که فضای کمی را نیز اشغال میکند و مانند چاقوهای قدیمی طول زیادی ندارد. با سری دیگر این محصول که پوستکن میباشد شما در هر مکان و موقعیتی که باشید میتوانید از آن استفاده کنید.

پوست کن و چاقو دو کاره دارای یک سری پوست کن و یک سری چاقو است. با طراحی بسیار زیبا و تیغه های استیل ضد زنگ تیز بسیار نیز با کیفیت است. دارای بدنه پلاستیک abs میباشد و البته دارای درپوش محافظ است که این محصول را بسیار امن میکند. و همانطور که پیشتر ذکر شد دارای قابلیت قفل کردن به وسیله دکمه وسط برای حفاظت از کودکان میباشد. این محصول در چند ترکیب رنگی مختلفطراحی و تولید شده است.

قیمت این محصول 150000تومان

[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان

قيمت : 5500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 900000 ريال
قيمت : 6000000 ريال
قيمت : 7500000 ريال
قيمت : 900000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز