خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی


دیگر نگران داغ شدن ولوم های گاز رو میزی نباشید!

برای جلو گیری از داغ شدن و حتی آب شدن آنها و سوختگی از محافظ 

ولوم گاز رو میزی استفاده کنید.

محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی از جنس استیل و شیشه است و جلوی داغ 

شدن ولوم را گرفته و از آسیب رسیدن به ولوم جلوگیری می کند. سبک و 

بادوام است.



قيمت 800000ريال

محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی
محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی
محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی
[ ]
        
قیمت : 80,000  تومان



محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی

در سالهای اخیر، با بازسازی آپارتمان ها و خانه های قدیمی و ساختن آپارتمان های نو ساز؛ اکثر آشپزخانه ها دارای گاز رو میزی میباشند که باعث شدند با اجاق گازهای سنگین و تعداد کم شعله خداحافظی کنیم. گازهای رو میزی با ظاهر شیکی که دارند فضای خانه و آشپزخانه شما را بسیار شیک تر و مدرن تر میکند. گازهای رو میزی با جنس های مختلفی مانند استیل، شیشه، چدن و ... فضای کمی را اشغال میکنند. از مزایای این گازها اشغال فضای کم اما تعداد شعله مناسب میباشد. اما یکی از نگرانی ها بابت گازهای رو میزی داغ شدن ولوم های آن است که ممکن است شما برای جلو گیری از این موضوع نتوانید از میزان شعله دلخواه استفاده کنید و طبخ باب میل خود را داشته باشید. این موضوع حتی سبب آسیب های جسمی و مالی میشود.

برای استفاده از وسیله ای برای جلوگیری از این موضوع نیز ممکن است شما کالایی خریداری کنید که باعث خراب شدن ظاهر گاز رو میزی شما شود یا حتی باعث خط و خش گاز شما شود. کالایی که در تصویر مشاهده میکنید محافظ ولوم گاز رو میزی است که شما را از هرگونه نگرانی بابت سوختگی و حتی آسیب دیدن والوم های گاز رو میزی مانند داغ شدن و یا حتی آب شدن آنها فارغ میکند. همانطور که پیشتر گفته شد گازهای رو میزی فضای کمی را اشغال میکنند و ظاهر جمع و جور تر نسبت به اجاق گازها دارند بانبر این برای هرگونه استفاده از لوازم جانبی روی گاز رو میزی باید به سایز و حتی و جنس آن توجه ویژه فرمایید. این محافظ ولوم اجاق گاز رو میزی در ابعاد ۳۰ در ۲ و ارتفاع ۴ سانتی متر طراحی و تولید شده که کاملا مناسب برای گاز رو میزی مباشد.

محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی از جنس استیل و شیشه است و جلوی داغ شدن ولوم را گرفته و از آسیب رسیدن به ولوم جلوگیری میکند. سبک و بادوام است و وزن ۵۰۰ گرم را دارد.

قیمت این محصول 80000تومان

[ ]
        
قیمت : 80,000  تومان

قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز