خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روکش کاغذی توالت فرنگی


جز لوازم بهداشتی واجب برای افرادی که از توالت فرنگی استفاده زیادی دارند.

روکش بهداشتی توالت فرنگی شبنم ، سطح توالت را کامل پوشش میدهد و 

کاملا از تماس بدن جلوگیری و کاملا بهداشتی میباشد و به راحتی قابل تعویض 

است.


قيمت 500000ريال

روکش کاغذی توالت فرنگی
روکش کاغذی توالت فرنگی
روکش کاغذی توالت فرنگی
[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان



روکش کاغذی توالت فرنگی شبنم

برای ما ایرانی ها یکی از معضلات و تهاجمات فرهنگی میتواند استفاده از توالت فرنگی باشد. البته امروزه خیلی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد اما به هر حال از لحاظ بهداشتی همیشه مراقبت های بیشتری نسبت به توالت سنتی انجام میدهیم. استفاده از توالت فرنگی در خانه شخصیمان به دلیل حفظ نظافت آن توسط خودمان خیال راحتتری فراهم میکند. اما در مکان های عمومی مانند هتل، کافه و رستوران و یا هواپیما قطعا بجز دستمال توالت نیازمند وسیله بهداشتی دیگری نیز هستیم که قابل حمل باشد و ویژگی های خاصی داشته باشد.

روکش بهداشتی توالت فرنگی شبنم؛ جز لوازم بهداشتی واجب برای افرادی است که از توالت فرنگی استفاده زیادی دارند. این روکش همانطور که در تصویر میبینید سطح توالت را کامل پوشش میدهد و با جا به جایی مشکلی ایجاد نمیکند و کاملا از تماس بدن جلوگیری میکند. کاملا بهداشتی میباشد و به راحتی قابل تعویض است. در بسته های 20 عددی تولید شده است که بسیار بسیار با کیفیت میباشد و هیچگونه حساسیت یا خارش ایجاد نمیکند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این روکش، سازگاری با محیط زیست است؛ زیرا قابلیت حل شدن در آب را دارد! کالایی تولید داخل است که لازم به ذکر میباشد که اولین تولید کننده روکش توالت در ایران هستند.

در کنار کیفیت و قیمت مناسب این روکش توالت بشدت میتواند کاربردی باشد؛ زیرا علاوه بر بهداشتی بودن آن، بسیار سبک بوده و همانطور که ذکر شد، خیلی آسان تعویض میشود و در صورت نبودن سطل زباله دغدغه ای ایجاد نمیکند؛ میتوانید آن را داخل آب بیندازید و حل میشود! سازگار با محیط زیست بودن این محصول بشدت قابل توجه است. با خیال راحت میتوانید از این روکش استفاده کنید، بدنتان با سطح توالت تماس ندارد و مشکلات بهداشتی نیز پیش نمیاد.

قیمت این محصول 50000تومان


[ ]
        
قیمت : 50,000  تومان

قيمت : 600000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 6500000 ريال
قيمت : 2000000 ريال
قيمت : 800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 500000 ريال
قيمت : 2500000 ريال
قيمت : 2500000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز