خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ست قاشق و چنگال و چاقو مسافرتی


ست قاشق و چنگال یکی از ابزار های ضروری برای افرادی است که فعالیت 

های خارجی مانند کوهنوردی طبیعت گردی و کمپینگ دارند.

ابزاری کاربردی و ضروری در کوهنوردی ، گردشگری ، مسافرت و … از 

جنس استیل آلومینیوم ضد زنگ و ضد خش است.


قيمت 1500000ريال

ست قاشق و چنگال و چاقو مسافرتی
ست قاشق و چنگال و چاقو مسافرتی
ست قاشق و چنگال و چاقو مسافرتی
[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان



ست قاشق و چنگال و چاقو مسافرتی

ست قاشق و چنگال یکی از ابزار های ضروری برای افرادی است که فعالیت های خارجی مانند کوهنوردی طبیعت گردی و کمپینگ دارند. برای انتخاب این نوع کالاها باید به کیفیت آن بسیار توجه کنید که طول عمر بالایی داشته باشند و نیاز به مجددا هزینه کردن نداشته باشید. همچنین باید کالایی نیازمند به حداقل جای ممکن انتخاب کنید که جای زیادی اشغال نکند و حمل و نقل آسان داشته باشد، همیشه در دسترس باشد و البته از طرفی قابلیت شست و شو آسان داشته باشد.

ست قاشق و چنگال و کارد مسافرتی تاشو از جنس مواد با کیفیت و مقاوم تولید شده است که از جنس آلومینیوم ضد زنگ و ضد خش میباشد و مقاومت و دوام بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارند که این اجازه را به شما میدهد که در شرایط دشوار بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول تاشو بودن آن است که میتوانید این ابزار را به راحتی جمع کرده و در جیب یا کیف خود حمل کنید در این صورت هم همیشه در دسترس شما میباشد.چندکاره ببودن این محصول به شما این اجازه میدهد که در مواقع ضروری از کارد این بسته استفاده های دیگری نیز داشته باشید. این محصول بشدت شست و شوی آسان دارد زیرا ویژگی های آن مانع از رسوب گیری و زنگ زدگی میشود. برای نگه داری بهتر این محصول میتوانید با آب و صابون شست و شو دهید و بعد از خشک کردن آن، کالا را کیف مخصوص خود که دیگر از ویژگی های ممتاز این محصول است قرار دهید.

ست قاشق و چنگال و کارد مسافرتی تاشو و کم حجم است و جنس دسته آن پلاستیک میباشد که به همراه کیف مخصوص خود استفاده را برای شما راحت تر میکند. طول باز چنگال : 19.4 سانتیمتر، طول قاشق و کارد 20 سانتیمتر، طول بصورت بسته 11 سانتیمتر و وزن کل همراه با کیف 110 گرم میباشد. ابزاری کاربردی و ضروری در کوهنوردی، گردشگری، مسافرت و … با مناسب ترین کیفیت و قیمتی باورنکردنی از جنس استیل آلومینیوم ضد زنگ و ضد خش است.

قیمت این محصول 150000تومان


[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان

قيمت : 700000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 4500000 ريال
قيمت : 650000 ريال
قيمت : 5500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 900000 ريال
قيمت : 6000000 ريال
قيمت : 7500000 ريال
قيمت : 900000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز