خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چراغ ال ای دی بادی خودرو


یکی از تفریحات و علایق آقایان و حتی بانوان خودرو ، تجهیزات خودرو 

و ابزارآلات زینتی خودرو میباشد.

مناسب ترین ، باکیفیت ترین ، زیباترین و هوشمندانه ترین تزئینات خودرو 

به شمار میاید.

در سخت ترین شرایط آب و هوایی حتی باران خیلی شدید مقاوم و ضد آب است.


قيمت 2800000ريال

چراغ ال ای دی بادی خودرو
چراغ ال ای دی بادی خودرو
چراغ ال ای دی بادی خودرو
[ ]
        
قیمت : 280,000  تومان



چراغ ال ای دی بادی خودرو

یکی از تفریحات و علایق آقایان و حتی بانوان خودرو، تجهیزات خودرو و ابزارآلات زینتی خودرو میباشد. که در بخش تزئینات خودرو همه مان باید دقت به خرج دهیم چرا که اگر قصد استفاده از آنها را داریم باید آگاه باشیم که در درجه اول میتواند بازتابی از شخصیتمان باشد و از طرفی هم با انتخاب مناسب میتوانیم ظاهر خودرو خود را برای مدتها تضمین و به حفظ جنبه بصری خودرو بسیار کمک کنیم. اما با یک جست و جو ساده میتوان متوجه این شد که چقدر هنگام انتخاب و خرید تزئینات خودرو دچار گمراهی خواهید شد؛ خصوصا از لحاظ امن بودن من باب کالاهایی که با برق کار میکنند، دوام کالا در هر شرایط و موقعیتی و البته از لحاظ قیمت و مقرون به صرفه بودن آن. میتوانیم نتیجه بگیریم هر خودرویی نیاز به تزئیناتی دارد که علاوه بر حفظ امنیت و بی خطر بودن آن، مقرون به صرفه بوده و با یک انتخاب مناسب و یک بار هزینه کردن نیازمند به روز رسانی با قیمت بیشتری نداشته باشیم و البته در کنار کیفیتی مناسب، ظاهری زیبا نیز به خودرو ما هدیه دهد.

چراغ ال ای دی بادی خودرو، یکی از مناسب ترین، باکیفیت ترین، زیباترین و هوشمندانه ترین تزئینات خودرو به شمار میاید. نه نگرانی من باب امنیت خودرو و سرنشینانش ایجاد میکند و نه شرایط موقعیتی و آب و هوایی بد باعث اختلال در کار کرد آن میشود. با مناسب ترین قیمت ممکن روی هر خودرویی قابل نصب میباشد و در رنگ های سفید، آبی و چند رنگ به خودروی شما زیبایی بی بدیل هدیه می دهد. دوام بسیار بالایی دارد و نحوه ی ساده کارکرد نصب آن باعث محبوب شدنش در بین علاقه مندان به خودرو شده است.

نحوه کارکرد این محصول با استفاده از یک توربین بادی و ژنراتور است که بدون نیاز به برق و با استفاده از حرکت خودرو انرژی خود را تامین کرده و با ال ای دی های 12 ولت خودرو شما را بینظیر میکند. در سختترین شرایط اب و هوایی حتی باران خیلی شدید مقاوم و ضد آب است. این کالا به طول 12 و عرض 4 سانتی متر طراحی شده و در پشت خود چسب هایی دارد که به راحتی روی خودرو نصب میشوند.

قیمت این محصول 280000تومان

[ ]
        
قیمت : 280,000  تومان
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 11000000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 1500000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 1800000 ريال
قيمت : 1500000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز