خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

طی چرخشی


انتخابی مناسب برای تمیز نگهداشتن تمامی محل های منزل می باشد.

با توجه به دسته تلسکوپی هر دو موپ ، استفاده از آن برای افراد با قدهای

مختلف و برای اهداف مختلف مناسب است.

یکی از ابزارهای مهمی که در پاکسازی گرد و غبار از زمین و سقف تمامی

مکان ها نقش دارد ابزار طی چرخشی است.


قيمت 4000000ريال

طی چرخشی
طی چرخشی
طی چرخشی spin mop
[ ]
        
قیمت : 400,000  تومان



طی چرخشی spin mop

یکی از ابزارهای مهمی که در پاکسازی گرد و غبار از زمین و سقف تمامی مکان ها نقش دارد ابزار طی چرخشی است که با دسته بلند و پدهای با جذب بالایی که دارد تمامی کثیفی ها را می زداید.

این طی با جنس دسته محکم و با قابلیت تنظیم ارتفاع ، انتخابی مناسب برای تمیزنگهداشتن تمامی محل های منزل می باشد. هر دو موپ دارای دسته تلسکوپی هستند یعنی طول دسته تا 125 سانتی متر قابل تنظیم می باشد.مپ گرد 360 درجه می چرخد ​​که به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ زحمتی کف را به خوبی تمیز کنید. یک دستشویی پروانه ای با گیره پهن تر است ، به دلیل شکل آن مکان های غیرقابل دسترسی را به خوبی تمیز می کند ، مثلاً بین پایه های مبلمان. موپ ها برای شستن سطوح مختلف عالی هستند: برای شستن کف، پنجره ها، تمیز کردن سطوح مختلف. دستشویی تنبل هوشمند X شکل برای شستن کف با عملکرد پیچش "دست های تمیز" سبک، راحت و کاربردی است. هر دو موپ برای تمیز کردن خشک و مرطوب در خانه و محل کار مناسب هستند، به عنوان مثال، کف چوبی، پارکت، کاشی، پله، شیشه، پنجره، دیوار، تخته دامن، مشمع کف اتاق.

با توجه به دسته تلسکوپی هر دو موپ، استفاده از آن برای افراد با قدهای مختلف و برای اهداف مختلف مناسب است. همه افراد برای نظافت در خانه و محل کار به کالاهای خانگی نیاز دارند، بنابراین هر خانم خانه دار با چنین هدیه ای خوشحال خواهد شد. دستشویی هوشمند با سطل از نظر ارتفاع قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد کمتر خم شوید. حالا دیگر نیازی به استفاده از دستکش و کثیف کردن دست ها در آب کثیف نیست. شستن کف در حال حاضر لذت بخش است، زیرا تمیز کردن با یک سطل در کیت تمیز کردن خانه را ساده می کند و زمان را کاهش می دهد. ست تمیزکننده به راحتی قابل نگهداری است و به دلیل رنگ های خنثی که دارد کاملاً در هر فضای داخلی جا می شود، رنگ های سفید و خاکستری چشم نوازی دارند. دستمال پاک کن به شکل پروانه شیک ترین و پرفروش ترین مدل امسال است.

قیمت این محصول400000تومان


[ ]
        
قیمت : 400,000  تومان

قيمت : 700000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 4500000 ريال
قيمت : 650000 ريال
قيمت : 5500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 900000 ريال
قيمت : 6000000 ريال
قيمت : 7500000 ريال
قيمت : 900000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز