خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مینی پرسو پودری


اسپرسو یکی از مدل های قهوه که پرطرفدارترین نوع آن است.

قهوه پرطرفدارترین نوشیدنی جهانی که اغلب افراد روزی نیست که آن را میل نکنند.

این نوشیدنی با طعم و خاصیت آرامش بخش و انرژی دهنده ای که دارد اثرات مثبتی

را روی عملکرد بهتر افراد می گذارد و نهایت لذت را از نوشیدن ببریم.

قيمت 8500000ريال

مینی پرسو پودری
مینی پرسو پودری
  مینی پرسو پودری tanser
[ ]
        
قیمت : 850,000  تومان



مینی پرسو پودری tanser 

قهوه پرطرفدارترین نوشیدنی جهانی که اغلب افراد روزی نیست که آن را میل نکنند. این نوشیدنی با طعم و خاصیت آرامش بخش و انرژی دهنده ای که دارد اثرات مثبتی را روی عملکرد بهتر افراد می گذارد و لذت نوشیدن آن با نوشیدنی های دیگر قابل قیاس نیست .

اسپرسو یکی از مدل های قهوه که پرطرفدارترین نوع آن است . امروزه انواع دستگاه های برقی و صنعتی برای تهیه اسپرسو طراحی شده اند. اما این دستگاه ها نمیتوانند اسپرسو تازه دم و گرم را در هر زمان و مکان برای ما آماده کنند. بدین منظور دستگاه مینی پرسو پرکاربردی طراحی شده است که در زمان هایی که ما به برق و امکانات دسترسی نداریم نیز بتواند برای ما اسپرسو ، لاته و ماکیاتو حاضرکند و نهایت لذت را از نوشیدن ببریم. این مینی پرسو از برند تنسر بسیار مناسب و کاربردی برای سفرها ، پیک نیک، کوهنوردی و زمان هایی است که به برق دسترسی نداریم. تمام اجزای این مینی اسپرسو از هم جدا می شود و به شما این امکان را میدهد تا به خوبی پس از استفاده ، ِآن را تمیزکنید.

این وسیله بدون نیاز به هیچ گونه برق و باتری کارمیکند و بهترین اسپرسو را با کرما بالا به شما تحویل میدهد. در کمترین زمان و با کمترین امکانات بهترین اسپرسو را برای خود تهیه کنید. وزن این محصول ۲۲۰ گرم و  بسیار سبک است. ابعاد آن ۶×۶×۱۸ سانتی متر و ظرفیت مخزن آن ۱۵۰ میلی لیتر است . جنس بدنه این اسپرسو ساز ، سیلیکونی است و بسیار مقاوم و بادوام می باشد. برای آماده کردن اسپرسو کافیست پودر قهوه را داخل مخزن قراردهید و بفشارید و سپس آب داغ را در مخزن اصلی دستگاه بریزید و با چند حرکت اسپرسو خوش طعم و با عصره کامل قهوه خود را میل کنید و لذت ببرید. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است.

قیمت این محصول850000 تومان


[ ]
        
قیمت : 850,000  تومان
قيمت : 2000000 ريال
قيمت : 2000000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 4500000 ريال
قيمت : 650000 ريال
قيمت : 5500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 900000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز