چراغ خواب کریستال Star Master

اغلب افراد عادت ندارند که در هنگام خواب محیط اطرافشان در تاریکی مطلق باشد. این حس شاید از زمانی که انسان در محیط نا امن طبیعت یا غارها به سر میبرده در ما رشد کرده باشد. زیرا علاوه بر این که روشنایی موجب آگاهی بیشتر ما در زمان شب میشده ، بلکه باعث دور شدن موجودات دیگر از انسان ها در طبیعت هم بوده است.

شاید همین احساس ناامنی در تاریکی مطلق موجب نیاز به وجود وسیله ای شده که در طول شب حداقل روشنایی را برای ما فراهم کند. از این رو چراغ خواب ها ساخته شدند. این چراغ ها در شکل ها و طرح های مختلف قابل تهیه هستند. اما با پیشرفت فناوری شکل هایی از چراغ خواب به وجود آمدند که علاوه بر روشنایی ، تصاویر خاصی هم برای ما تداعی میکردند. در ادامه با محصولی آشنا خواهید شد که این کار را به زیبایی هرچه تمام تر انجام داده است.

چراغ خواب Star Master مدل Mini Party همانطور که از نامش پیداست علاوه بر چراغ خواب ، میتواند به عنوان یک رقص نور در مجالس مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. استار مستر نه تنها یک کهکشان کامل از ستارگان به مانند آسمان کویر را در اطراف شما ایجاد میکند ، بلکه با توجه به شکل کریستالی بالای آن یک رقص نور با رنگهای گوگناگون را نیز بر روی سقف نمایان میکند.

ارتفاع این محصول برابر با 12 سانتیمتر است و پایه آن قطری برابر با 8 سانتیمتر را داراست. جنس پایه از پلاستیک فشرده بسیار مقاوم و با کیفیت میباشد و در بالای آن قسمتی از جنس کریستال تعبیه شده است. این چراغ خواب انرژی مورد نیاز خود را از 2 طریق اتصال به USB و یا 3 عدد باتری قلمی تامین میکند و وزنی برابر با 449 گرم دارد.

قیمت این محصول 110000تومان میباشد