خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تیغ گالانت سه تایی


ساخت کشور سوئـد

یکی از ساده ترین و سریع ترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده 

از تیغ می باشد. 

هیچ گونه زخم و خراشی حین تراشیدن ایجاد نخواهد کرد و باعث بروز حساسیت 

یا التهاب پوستی نخواهد شد زیرا جنس تیغه به کار گرفته شده از فولاد ضد زنگ 

و دارای پوشش پلاتینی می باشد. 

با این تیغ ، حین اصلاح کردن نیازی نیست در زاویه خاصی آن را بکشید ، در هر 

سمتی اصلاح کنید تیغه ها به خوبی موها را از بین می برند.


قيمت 250000ريال

تیغ گالانت سه تایی
تیغ گالانت سه تایی
تیغ گالانت سه تایی
 ]
         
قیمت : 25,000  تومان


تیغ گالانت سه تایی

یکی از ساده ترین و سریع ترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از تیغ می باشد. از بین برد موهای زائد کاربرد هایی فراوانی دارد مانند رعایت بهداشت ، ایجاد ظاهر زیباتر ، جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع بدن ، از بین بردن مو برای ناحیه ای که قرار است جراحی شود. بنابراین لازم است تیغی را تهیه کنید که علاوه بر قیمت مناسب دارای ویژگی های معقول و باکیفیتی باشد.

تیغ گالانت باتوجه به مزایای متعددی که دارد بهترین انتخاب می باشد. از جمله ویژگی های این تیغ شامل اصلاح کردن موی بدن بدون نیاز به رطوبت. بنابراین زمان هایی که در حمام نیستید یا برای شیو کردن عجله دارید این تیغ به کمک شما می آید. هیچ گونه زخم و خراشی حین تراشیدن ایجاد نخواهد کرد و باعث بروز حساسیت یا التهاب پوستی نخواهد شد زیرا جنس تیغه به کار گرفته شده از فولاد ضد زنگ و دارای پوشش پلاتینی می باشد. بنابراین به آرامی روی پوست سر می خورد ، روان است و خراشی ایجاد نمی کند. با این تیغ ، حین اصلاح کردن نیازی نیست در زاویه خاصی آن را بکشید ، در هر سمتی اصلاح کنید تیغه ها به خوبی موها را از بین می برند. کافیست به آرامی تیغه را در محل مورد نظر بکشید تا قدرت این تیغ را مشاهده کنید.

طراحی مناسب تیغه ها باعث شده است مو یا جرم لای تیغه ها گیر نکند و باعث کند شدن تیغ نشود. نوعی شانه در جلوی تیغه تعبیه شده است که کمک می کند اصلاح موهای بلند به راحتی انجام گیرد . همچنین باعث ایجاد فاصله مطمئنی بین تیغه و سطح پوست می شود و هیچ گونه آسیب و خطری شما را تهدید نخواهد کرد. این تیغ ضد زنگ است و قابلیت استفاده بین 30 تا 50 بار را دارد. تیغ گالانت ساخت کشور سوئد است و دارای استانداری های سازمان بهداشت جهانی می باشد. دسته  کوتاه و کنگره دار این محصول باعث شده است به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید و حین اصلاح تسلط بسیار خوبی را داشته باشید. قابل استفاده در بیمارستان ها ، مراکز پزشکی ، منزل .

قیمت این محصول25000تومان


 ]
        
قیمت : 25,000  تومان
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 6500000 ريال
قيمت : 2000000 ريال
قيمت : 800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 500000 ريال
قيمت : 2500000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز