خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ماگ رجینال بزرگ سرامیکی


ماگ های زیبای رجینال در مدل های مختلف که بر روی هر کدام نوشته های 

بامزه ای حک شده است و با رنگ های جذابی که دارد باعث افزایش لذت در

نوشیدن می شود. 

با این ماگ ها انگیزه و انرژی را در نوشیدن حین اوقات فراغت و کار به 

خودتان هدیه کنید. 


قيمت 750000ريال

ماگ رجینال بزرگ سرامیکی
ماگ رجینال بزرگ سرامیکی
ماگ رجینال بزرگ سرامیکی
 ]
         
قیمت : 75,000  تومان


ماگ رجینال بزرگ سرامیکی

 

ماگ ها در واقع لیوان هایی هستند که در جنس های متفاوت سرامیکی ، سفالی ، چوبی و … ساخته می شوند اما عمدتا بیشتر آن ها از جنس سرامیک هستند ، ماگ ها نسبت به لیوان های معمولی در اندازه و حجم بزرگ تری تولید می شوند و در طرح بندی ها و مدل های متفاوتی به فروش می رسند. در حقیقت اندازه لیوان ماگ ها دو برابر یا شاید سه برابر فنجان های چایی خوری می باشد . جنس سرامیکی ماگ ها باعث می شود که نوشیدن نوشیدنی های گرم و سرد در آن ها راحت باشد. با این همه ویژگی هر روز بر فراگیری این جنس بین مردم افزوده شده و تا به امروز که ده ها جنس چینی در هر خانه ای وجود دارد. ماگ های سرامیکی نیز به دلیل طرح های زیبایی که روی آنها استفاده میشد ، کم کم جای بسیاری از ظروف را برای نوشیدن نوشیدنی گرفته اند.

 

ماگ رجینال با اندازه مناسب و جنس سرامیکی مرغوب خود مناسب ترین انتخاب برای نوشیدنی های شما می باشد. این نوع ماگ در رنگ ها و شکلک های متفاوت تولید شده است که می تواند طیف وسیعی از سلایق را جلب کند. رنگ های متنوع اعم از رنگ های شاد و روشن از قبیل صورتی ، آّبی ، زرد ، نارنجی و... تا رنگ های تیره ، زیبایی های منحصر به فردی را برای این ماگ ها ایجاد کرده است. وزن ماگ سایز بزرگ رجینال حدود 340 گرم و گنجایش آن 350 میلی لیتر می باشد و دارای ابعاد 14x9x8.5می باشد(با ارتفاع 8 سانتی متر و قطر 9سانتی متر ). این ماگ ها مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم مثل نسکافه، قهوه ، چای و نوشیدنی های سرد می باشد.

ماگ های زیبای رجینال در مدل های مختلف که بر روی هر کدام نوشته های بامزه ای حک شده است و با رنگ های جذابی که دارد باعث افزایش لذت در نوشیدن می شود. با این ماگ ها انگیزه و انرژی را در نوشیدن حین اوقات فراغت و کار به خودتان هدیه کنید. این ماگ های جذاب به علت وزن کم و در عین حال حجم مناسب خود، قابلیت حمل بسیار راحتی دارند و می توانید در هر کجا از قبیل سرکار ، مدرسه ، ذانشگاه ؛ مسافرت و.. آن را ببرید و از نوشیدن در آن لذت ببرید. همچنین با بسته بندی و طرح های زیبایی که دارند بهترین انتخاب برای هدیه به ماگ دوستان می باشد.

قیمت این محصول75000تومان


 ]
        
قیمت : 75,000  تومان
قيمت : 2000000 ريال
قيمت : 2000000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 4500000 ريال
قيمت : 650000 ريال
قيمت : 5500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 900000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز