اسپیکر قابل حمل طرح ایرپاد MK-201

در سالیان نه چندان دور تنها تعدادی برند انگشت شمار وجود داشتند که به تولید اسپیکر و به طور کلی تجهیزات ضبط و پخش موسیقی را تولید میکردند. اما در حال حاضر شاید به تعداد تنوع مدل های اسپیکر ، تولید کننده هم وجود دارد. پس در این شرایط دیگر نام برند تفاوت ها را رقم نمیزند و نکاتی دیگری وجود دارد که تولید کنندگان را مجبور به پیشرفت میکند.

یکی از مهم ترین این نکات کیفیت محصولات است که مشخصا در مورد ابزار پخش موسیقی ، فارغ از کیفیت ساخت ، کیفیت صدا هم اهمیت خاصی دارد. ما در دورانی هستیم که مصرف کننده عادی هم دسترسی به اطلاعات مختلف و بررسی نقاط ضعف و قوت دارد که این دلیل اهمیت بالا بردن کیفیت توسط تولید کنندگان را به خوبی نشان میدهد.

اسپیکر قابل حمل MK-201 محصولی است که تولید کنندگان آن علاوه بر کیفیت برای طراحی هم اهمیت زیادی قائل شده اند. این اسپیکر در نگاه اول شما را به یاد یک ایرپاد غول پیکر می اندازد. این محصول دارای قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و کابل AUX و همچنین پخش موسیقی از طریق فلش USB و حافظ SD را دارد و با توجه به داشتن باتری لیتیوم قابل شارژ ، گزینه مناسبی برای همراه داشتن در سفر ها و شرایط مختلف به شمار می رود.

ابعاد این محصول 18x9x9 سانتی متر و وزن آن تنها 150 گرم است. این اسپیکر از طریق بلوتوث نسخه 4 با برد 10 متر ، کابل AUX ، ورودی USB و کارت حافظه Micro SD قابلیت پخش موسیقی دارد. این کالا دارای باتری لیتیومی میباشد که با هر بار شارژ شدن تا 5 ساعت توانایی پخش موسیقی بدون وقفه را دارد. از دیگر قابلیت های این اسپیکر میتوان از قابلیت دریافت رادیو نام برد. جنس این اسپیکر از پلاستیک فشرده با کیفیت است و در رنگ سفید عرضه می شود.

 

قیمت این محصول 170000 تومان است