خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هولدر موبایل فندک دار


فندک این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق USB را دارد.

جنس این محصول از آلیاژ استیل و روی ، دارای رنگ بندی  مشکی ، قهوه ای ، 

آبی و مشکی مات است.

این هولدر جذاب به دلیل برخورداری از بسته بندی شیک و زیبا ، انتخاب مناسبی 

به عنوان کادو است.


قيمت 2500000ريال

هولدر موبایل فندک دار
هولدر موبایل فندک دار
هولدر موبایل فندک دار
 ]
         
قیمت : 250,000  تومان


هولدر موبایل فندک دار

از پیدایش گوشی تلفن همراه تا امروز ، همواره لوازم جانبی یا اصطلاحا گجت های مختلف در حال تولید و عرضه هستند. برخی از این گجت ها بسیار ساده و شاید ناکارامد بوده اند ولی برخی دیگر از این گجت ها به شدت کارایی بالایی داشته اند و به نوعی انقلابی به پا کرده اند.

با پیشرفت گوشی های هوشمند در سال های اخیر ، پدیده جدیدی به شکل گسترده ظهور کرده و به نوعی گوشی را تبدیل به تمام چیزی که برای زندگی نیاز داریم تبدیل کرده و آن چیزی نیست جز فیلم دیدن روی موبایل! با گسترش این اتفاق و همچنین عواملی مانند مجهز بودن گوشی ها به GPS با دقت بالا برای مسیریابی در حین رانندگی ، نیاز به ابزاری که گوشی را برای ما نگه دارد حس میشد و همین خلا باعث ساخته شدن هولدر ها بود.

هولدری که در اینجا به آن میپردازیم علاوه برطرف کردن نیاز به عنوان هولدر گوشی در زمان تماشای محتوای ویدیویی و داشتن مگنت برای استفاده به عنوان هولدر موبایل در خودرو ، قابلیت هیجان انگیز دیگری نیز دارد. این محصول مجهز به یک عدد فندک المنتی هم هست و این یک امکان بسیار جالب به خصوص برای افراد سیگاری است. پس این هولدر علاوه بر این که تمامی نیاز های شما را برطرف میکند بلکه از ضرر گم کردن فندک و یا پس ندادن فندک از طرف دوستان شما میشود!!

ابعاد این هولدر 55 در 35 میلیمتر است و در کنار ابعاد استانداردی که دارد بسیار باریک است و پهنای آن فقط 6 میلیمتر میباشد! فندک این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق USB را دارد. این هولدر علی رغم وزن کم 45 گرمی خود ، توانایی تحمل وزن تا 5 کیلو را داراست. جنس این محصول از آلیاژ استیل و روی و دارای رنگبندی مشکی ، قهوه ای ، آبی و مشکی مات است که استفاده از این متریال باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و عمر این هولدر می شود. این هولدر جذاب به دلیل برخورداری از بسته بندی شیک و زیبا ، انتخاب مناسبی به عنوان کادو است.

قیمت این محصول 250000 تومان میباشد.


 ]
        
قیمت : 250,000  تومان
قيمت : 2000000 ريال
قيمت : 4000000 ريال
قيمت : 3500000 ريال
قيمت : 4800000 ريال
قيمت : 1600000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
قيمت : 3500000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز