هدفون بی سیم JBL TWS4

پیدایش هدفون های بیسیم قطعا یک انقلاب بزرگ در صنعت لوازم جانبی موبایل بوده است. شاید شما هم به خاطر بیاورید زمانی زا  که تقریبا هر بار که میخواستید از هدفون خود استفاده کنید با سیم های گره خورده مواجه میشدید. یا برای استفاده از آن در فضای خارج از خانه برای مکالمه یا گوش دادن به موسیقی ، باید مقدار زیادی سیم را در پیرامون خود تحمل میکردید.

البته هدفون های بی سیم از پیشتر وجود داشتند اما به این شکلی که امروز در محصولاتی مثل ایرپاد میبینیم واقعا هیجان انگیر است. این که دو طرف چپ و راست هدفون بدون سیم با هم در ارتباط هستند و این طرح ارگونومیک ، اولین بار توسط کمپانی هایی مثل Jabra ، همین JBL و اپل به بازار عرضه شدند و خیلی زود تبدیل به کالاهایی پرفروش شدند.

هدفون بی سیم TWS4 از کمپانی JBL در دسته همان طرح هایی است که ایرپاد هم در زمره آن ها قرار میگیرد. این محصول با توجه طراحی خاص آن که با توجه به ارگونومی بدن انسان ساخته شده ، حس راحتی بیشتری را در حین استفاده به شما می دهد. همچنین در کنار این قابلیت ، کیفیت بالای ساخت و کیفیت صدای بی نظیر را ارائه میدهد.

این محصول در شرایط قرارگیری در قاب مربوط به شارژ ، دارای ابعاد 8x4x3 سانتیمتر میباشد و وزن آن 80 گرم است. گوشی های این هدفون کاملا ارگونومیک و استاندارد تعبیه شده اند که موجب احساس راحتی در زمان استفاده می شود. این محصول با هر بار شارژ امکان استفاده مداوم تا 12 و حتی 15 ساعت را به شما میدهد. این هدفون در رنگ های سفید و مشکی قابل تهیه است. همچنین با استفاده از بلوتوث نسخه 5 به دستگاه پخش کننده متصل میشود که برد آن هم تا 10 متر است و علیرغم این که کالا اصل نیست ولی از لحاظ کیفیت واقعا تفاوت خاصی ندارد.

قیمت این محصول 250000 تومان میباشد