جای دستمال توالت رولی دوقلو 2عددی

ابزار و لوازم سرویس بهداشتی ممکن است در نگاه اول میان بخش های مهم خانه به حساب نیایند. ولی در عمل میتوان گفت که از اهمیت زیادی برخوردار هستند. به هر حال هدف ساخت هر وسیله ای ساده و کاربردی کردن زندگی روزمره میباشد که لوازم مربوط به سرویس بهداشتی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

یکی از مواردی که در این زمینه وجود دارد ، جای دستمال کاغذی رولی است. دستمال های رولی برای استفاده و جدا شدن راحت تر ساخته شده اند ولی نوع ساخت آنها به ترتیبی است که باید به همراه یک محل نگهداری یا هولدر استفاده شوند وگرنه به مراتب استفاده آن ها سخت تر میشود. در انتخاب یک نگهدارنده دستمال باید به نوع ساخت و جنس آن توجه کرد که در اثر استفاده مداوم دچار مشکلی نشود. همه این موارد و یک امکان خاص دیگر در این محصول که اینجا مشاهده میکنید وجود دارد.

این جای دستمال توالت رولی ، همانطور که از نام و تصاویرش پیداست به صورت دوقلو تولید شده است. با این وجود شما دیگر هیچگاه با مشکل تمام شدن دستمال مواجه نخواهید شد. چرا که هربار که یکی از آن ها تمام شد یکی دیگر هست و تا زمانی که دوباره جای دیگری را پر کنید ، میتوانید از دومی استفاده کنید.

ابعاد این محصول 19x12/5x7 سانتیمتر میباشد و وزنی معادل با 240 گرم دارد. جنس این جای دستمال از استیل ضد زنگ است و به رنگ نقره ای کروم تولید میشود. این کالا با توجه به نوع طراحی و گیره ای که دارد ، علاوه بر دیوار به راحتی بر روی سیفون ، توالت فرنگی ، سطل ، گوشه آینه روشویی و ... نصب میشود. 

قیمت این محصول 35000 تومان میباشد