اسلایسر آناناس easy slicer

همه از فواید خوردن انواع میوه ها در روز با خبریم. هم در طب سنتی و هم در پزشکی مدرن همیشه توصیه به خوردن میوه های متنوع شده است. بعضی از میوه ها هم به علت در دسترس بودن راحت تر قابل تهیه هستند و هم به خاطر راحتی در استفاده بیشتر از بقیه میوه ها در سبد غذایی خانواده ها قرار میگیرند.

اما بعضی از میوه ها به دلیل دردسر هایی که دارند کمتر مورد استقبال قرار میگیرند و آناناس یکی از این میوه هاست. اگر شما قبلا هم خوردن آناناس تازه را تجربه کرده باشید میدانید که پوست کندن و آماده کردن آن چقد دردسر و حتی خطر دارد. از این رو اکثر خانواده ها به سراغ کنسرو آن میروند که طبیعتا خواص میوه تازه را ندارد. ولی تمام این مشکلات با این محصول به دست فراموشی سپرده خواهند شد.

اسلایسر easy slicer که مخصوصا برای آناناس طراحی شده است ، نه تنها پوست آناناس را میکند بلکه داخل آن را به شکل کاملا شیک و زیبا خرد میکند و بیرون می آورد. با این کالا تکه های آناناس یک دست مثل کنسرو ها و یا حتی تصاویر تبلیغاتی را به ساده ترین شکل ممکن به دست خواهید آورد و میتوانید از این میوه بسیار مفید و لذیذ بهره ببرید.

طول این محصول 24 سانتیمتر و قطر آن 8/5 سانتیمتر است. این اسلایسر با توجه به نوع طراحی به صورت کاملا امن و بدون خطر ساخته شده و در کنار همه اینها بسیار سبک است و وزنی معادل 150 گرم دارد. جنس بدنه از پلاستیک فشرده با کیفیت و مقاوم ساخته شده و تیغه ها از جنس استیل ضد زنگ میباشد. این اسلایسر در رنگ سفید قابل تهیه است.

قیمت این محصول 70000 تومان میباشد