ماگ جفتی با قاشق

نوشیدن مایعات گرم در کنار لذت بخش بودن میتواند بسیار مفید هم باشد و داشتن یک ظرف مناسب قطعا ما را ترغیب میکند که بیشتر از این نوشیدنی ها استفاده کنیم. لیوان ها و ظروف مختلف دیگری از جنس ها و با طرح و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارد که هرکدام کارایی خاصی دارند و مناسب برای نوعی نوشیدنی هستند.

یکی دیگر از ظروف محبوب برای صرف نوشیدنی های مختلف ماگ ها هستند. ماگ ها با ظهور صنعت چاپ روی سرامیک وارد فاز جدیدی شدند و همزمان با استقبال زیادی روبرو شدند. در حال حاضر آنقدر طرح های زیادی در این کالا وجود دارد که قظعا شما با هر سلیقه ای میتوانید یکی را انتخاب کنید. محصولی که اینجا خدمت شما ازائه میدهیم هم دارای طرح های مختلف میباشد.

این ست دو تایی ماگ در رنگ و نقش های متفاوت قابل تهیه میشود و از بهترین کیفیت ساخت هم بهره میبرد. این محصول همانطور که پیش تر اشاره شد به صورت جفتی قابل تهیه میباشد که شما میتوانید با دوست و یا اعضای خانواده خود ست کنید و به این ترتیب در کنار یکدیگر با یک نوشیدنی گرم لحظات خوشی را بسازید.

ابعاد هر یک از این ماگ ها 12x10x8 سانتیمتر میباشد و به همراه دو قاشق به طول 14 سانتیمتر عرضه میشود. جنس این ماگ ها از سرامیک است و در طرح و رنگ های مختلف قابل تهیه هستند. طرح های روی این ماگ ها در اثر شستشو هیچگونه واکنشی نشان نمیدهند و رنگ های ثابتی دارند. هر کدام از این ماگ ها وزنی برابر با 450 گرم دارند.

قیمت این محصول 80000 تومان میباشد