چراخ خواب طرح قطره

شاید اولین کسی که ایده ساخت چراغ خواب به سرش زد ، شخصی بوده که در میانه های شب نیاز به نور داشته ولی حال بلند شدن و روشن کردن لامپ را نداشته است. به هر حال هر دلیلی که موجب اختراع این کالا شده است ، نتیجه اش قطعا خوب بوده و چیزی که هرشخصی در کنار تخت خود نیاز داشته را بالاخره به تولید رسانده است.

چراغ خواب ها علاوه بر کاربردی که به عنوان یک چراغ و روشنایی دارند ، در چیدمان خانه جای میگیرند و باید از طراحی و ظاهر خوب هم برخوردار باشند. این مسئله در مورد محصولی که در اینجا خدمت شما ارائه میدهیم کاملا صدق میکند و میتواند هرکسی با هر سلیقه ای حتی مشکل پسند ترین افراد را راضی کند.

این چراغ خواب به زیبایی هرچه تمام تر به شکل یک قطره ساخته شده و از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است. این محصول نه تنها میتواند به عنوان چراغ خواب استفاده شود بلکه با توجه بدون نیاز به برق بودن و تامین انرژی خود از باتری ، میتواند به عنوان لامپ کمپینگ و یک روشنایی قابل حمل در فضاهای باز مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول دارای ابعاد 12 سانتیمتر در 8 سانتیمتر میباشد و وزنی معادل 174 گرم را داراست. توان مصرفی آن 1 وات است که آن را از طریق باتری قلمی تامین میکند و میزان روشنایی برابر با 60 لومن را به ارمفان می آورد. نوع منبع نور این کالا LED است و قابلیت تنظیم 3 حالته نور از کم به زیاد دارد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده مرغوب بوده و در رنگ های نارنجی ، زرد ، قرمز و آبی تولید میشود.

قیمت این محصول 65000 تومان میباشد