ظرف پلاستیکی سه طبقه ی تنقلات خوری با طراحی خلاقانه در مدل طبقات روی هم سوار شونده و جدا شونده در طرح گل تولید و به بازار عرضه گردیده است. طراحی جالب و متفاوت این ظرف پذیرایی به شما این امکان را می دهد تا در موقع نیاز طبقات ظرف را از هم جدا کرده و از سه ظرف نگهدارنده ی آن بصورت تک تک برای پذیرایی مواد خوراکی مختلف استفاده کنید و سپس آنها را دوباره روی هم سوار کرده و در کمترین فضای ممکن جای دهید.

 

 

این ظروف سرو پلاستیکی طبقاتی مناسب برای استفاده در مسافرت ها، ادارات و محیط های کاری می باشد و شما می توانید به دلیل طراحی سه طبقه ی آن مواد مغذی مختلفی نظیر تخمه، باسلوق، شیرینی و انواع آجیل و خشکبار خوراکی را جهت پذیرایی درون آن ها قرار دهید.همچنین میتوانید برای سرو سالاد نیز بکار برید.

 

 

این ست متشکل از سه ظرف اردو خوری گود به طرح گل در سه اندازه یکسان می باشد که به زیبایی توسط شیارهای موجود روی هر ظرف که پایه بلایی روی آن قرار میگیرد , بر روی هم قرار میگیرند و در صورت نیاز به صورت تک تک بکار میروند. این ظروف در رنگبندی بسیار ملایم آبی، سبز , طوسی , سفید و صورتی با کیفیت اصلی ( مواد بکار رفته شده مرغوب در تولید ظرف) و قیمت بسیار مناسب عرضه گردیده است و شما می توانید از آن برای کاربردهای متفاوتی جهت سرو و پذیرایی استفاده نمائید.

 

 

مشخصات کلی محصول:

جنس محصول : پلاستیک درجه یک

طرح : گل

طرح : تاشو _ جمع شو

مدل : سه طبقه

رنگبندی : سبز _ آبی _ صورتی , طوسی _سفید

دارای سه کاسه گود طرح گل پایه دار

طراحی خلاقانه در مدل روی هم سوارشونده کم حجم و بسیار سبک

مناسب برای استفاده به عنوان ظرف آجیل، شیرینی، شکلات، میوه و سالاد

مناسب جهت استفاده در منزل، محل کار ( ادارات )، مسافرت ها و پیک نیک