پیاله های سبز رنگی که مشاهده میکنید از سری پیاله های آشپزخانه می باشد که در دسته بندی ظروف تزئینی رنگی به بازار عرضه گردیده است. این پیاله های کوچک دارای بدنه ای از جنس سرامیک پوشانده شده با لعاب خوش طرح و درخشان می باشند که علاوه بر زیبایی و درخشندگی که به محصول بخشیده است به حفظ کیفیت و دوام آن نیز کمک میکند.در داخل پیاله ها طرح سه بعدی ماهی برجسته وجود دارد که گویی داخل پیاله شناور است و وجود دارد و زیبایی هنری و جذابیت چند برابر به محصول بخشیده است.

 

 

 

این پیاله های کوچک در مدل رنگی و لعابی عرضه گردیده است و طرح خلاقانه وزیبای سه بعدی محصول این ست را به محصولی مناسب برای پیشکش کردن به عزیزانتان تبدیل نموده است و شما میتوانید از این پیاله های کوچک در قطر دهانه 5.5 CM و ظرفیت 40 ml جهت سرو چای سبز ،نوشیدنیهای مختلف به دلیل نمایان شدن طرح داخل فنجان ،در منزل یا محیط های سرو،کافه ها و ... استفاده کنید و به همراه یک قوری سفالی یا سرامیکی ، پذیرایی خاص و خارق العاده ی خود را تکمیل کنید.

 

 

 

هرساله برای زینت بخشیدن به سفره های هفت سین ما صدها هزار قطعه ماهی قرمز در بدترین شرایط زیستی میمیرند و قربانی جشن سال نو ما می شوند.جهت پیشگیری از این رخداد و در جهت حمایت از محیط زیست همچنین می توانید این پیاله ی زیبا را بعنوان ماهی قرمز هفت سین جایگزین کنید.تصاویر سه بعدی برجسته داخل پیاله  اگر قبلا از واقعی نبودن آنها آگاه نباشید، بی‌شک تصور می‌کنید که حقیقی هستند.

 

 

قیمت 5عدد از این محصول 60000 تومان