خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جا ادویه ای کشویی دیواری


دارای زیبایی خاصی است که بسیار کارآمد با طراحی زیبا و جنس ABS مرغوب ، پلاستیک اکرلیک شفاف و استیل ضد زنگ میباشد. 

دارای 3 طبقه و 3 مخزن جهت نگهداری ادویه جات مختلف است. 

هر طبقه دارای قاشق یا پیمانه مخصوص میباشد.

کشویی بودن این محصول و برداشتن  راحت ادویه به اندازه دلخواه راحتی استفاده را بسیار بالا برده است. 

مناسب برای استفاده در منازل ، هتل ها ، رستوران ها و ... 


قيمت 1100000ريال

جا ادویه ای کشویی دیواری
جا ادویه ای کشویی دیواری
جا ادویه ای کشویی دیواری
 ]
         
قیمت : 110,000  تومان


جا ادویه ای کشویی دیواری

 

​جا ادویه ای کشویی دیواری ، یک محصول بسیار کارآمد با طراحی زیبا و جنس ABS مرغوب ،پلاستیک اکرلیک شفاف و استیل ضد زنگ میباشد که فضا را روی دیوار اشغال می کند و دارای 3 طبقه و 3 مخزن جهت نگهداری ادویه جات مختلف است ، کشویی بودن این محصول و برداشتن  راحت ادویه به اندازه دلخواه راحتی استفاده را بسیار بالا برده است.همچنین هر طبقه دارای قاشق یا پیمانه مخصوص میباشد.

 

 

ادویه ها از مهمترین چاشنی های غذایی به شمار می روند و تنوع بسیار بالایی دارند ، به همین خاطر در همه منازل ، رستوران ها و ... بخشی از فضای آشپزخانه ها در اشغال جا ادویه ها است و اگر تنوع ادویه ها بیشتر باشد تعداد جا ادویه ها بیشتر و در نتیجه فضای اشغالی توسط ظروف ادویه روی کابینت ومیز شما را شلوغ تر جلوه داده و فضا را برای گذاشتن سایر وسایل تنگ تر میکند.

 

 

اما استفاده از جا ادویه ی کشویی دیواری تمام این مشکلات را برای شما حل خواهد کرد.زیرا این جا ادویه ای به وسیله چسب های محکم روی دیوار آشپزخانه متصل شده و فضای روی میز را اشغال نمیکند.این جا ادویه ای به گونه ای طراحی شده است که محفظه ها به صورت عمودی بر روی هم قرار می گیرند و به دلیل دیواری و کشویی بودن آنها امکان ریختن آنها وجود ندارد .

 

 

همچنین جنس اکریلیک این جا ادویه نشکن و مقاوم بوده و در افتادن ها و زمین خوردن های معمول جا ادویه ای نمیشکند.قسمت کشویی و خارج شونده ی جا ادویه از جنس کریستال آکرلیک میباشد که شفاف بوده و سهولت در دسترسی و جلوی دید بودن ادویه ها انتخاب آسان و سریع را فراهم کرده است.

 

 

نصب این جا ادویه ای بسیار راحت و بدون نیاز به مته برای سوراخ کردن دیوار میباشد و میله ی آن توسط چسب های قوی به دیوار میچسبد.امچنین چرخشی بودن طبقات سهولت براشت ادویه را بدون بیرون کشیدن کشو فراهم میکند.از این جا ادویه می توانید در منازل ، هتل ها ، رستوران ها و ... استفاده نمایید.این جا ادویه ای در عین سادگی دارای زیبایی خاصی است که بسیار هم کارآمد می باشد.

 


قیمت این محصول 110000 تومان


 ]
        
قیمت : 110,000  تومان
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز