حتما شما نیز برای چیدمان شلوار ها و شال های خود داخل کمد دچار مشکل هستید ،که علاوه بر کمبود جا مشکل سر خوردن و افتادن از روی آویز و یا مشکل چروک شدن در لابه لای لباسهای دیگر دارند.همچنین پیدا کردن شلوار یا شال از بین آویز و لباسهای دیگر کار دشواری است.رخت آویز جادویی شال و شلوار تمامی این مشکلات شما را حل کرده است.برخلاف سایر آویزهای جادویی این آویز مخصوص خانه ها و آپارتمانهای کوچک تنها نیست و نیاز هر خانه و کمد لباسی است.

 

 

 با خرید رخت آویز جادویی شال و شلوار , شلوار ها و شال های شما حتی در تعداد زیاد با نظم و مرتب در کمدتان قرار خواهد گرفت و بدون سردرگمی از حجم زیاد و فشرده ی لباسها کنار هم برای پیدا کردن آنها دیگر دچار مشکل نخواهید بود زیرا بصورت مرتب و طبقه بندی شده همه ی آنها یکجا زیر هم دارید.از مزایای این رخت آویز زیاد کردن حجم کمد شماست. همچنین با چیدمان صحیح , لباس های شما به هیچ وجه چروک نخواهد شد.

 

 

این جا لباسی کم جا از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم و با کیفیت تولید شده که مجهز به یک قلاب متحرک می باشد ، قلاب متحرکی که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و به آویز لباس این امکان را می دهد تا در حالات و زاویه های مختلف به صورت عمودی و افقی قرار گیرد . قسمت زیرین آویز دارای 5میله برای آویزان کردن مرتب شلوار و شال می باشد می باشد که با کشیدن هر میله در حالت افقی میتوانید آن را بیرون کشیده و لباس مورد نظرتان را رویش آویز کنید سپس آن را به داخل بکشید و با تغییر جای قلاب آویز ، آن را به صورت عمودی تغییر حالت دهید تا فضای به مراتب کمتری را درون کمد اشغال کنند.

 

 

 استفاده از رخت آویز کم جا مزایایی دارد که در درجه اول بهره برداری حداکثری از فضای داخل کمد است و در درجه بعدی مرتب سازی و طبقه بندی شلوار ها و شال هایتان بصورت یکجا و بدون خطر سر خوردن و افتادن شلوار یا شال از آویز و چروک شدن آن است زیرا با عمودی شدن آویز و سفت شدن شال ها یا شلوارها روی یکدیگر هرگز از روی آویز نمی افتند.از این محصول علاوه بر منزل ، در لباس فروشی ها ، بوتیک ها ، مزون ها و … نیز می توان استفاده نمود.این رخت آویز حالت طبقه بندی دارد که شما می توانید لباس های خودتان را به صورت طبقه بندی و با حجم بسیار کم در یکجا قرار دهید.

 

 

ویژگی های مخصوص کالا:

آویز مخصوص شلوار و شال

قابلیت جایگیری پنج شلوار در هر آویز

قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی

امکان قرار گیری آویز در حالات و زاویه های مختلف به صورت عمودی و افقی

اشغال کمترین فضای ممکن داخل کمد، استفاده حداکثری از فضای عرضی داخل کمد

لباس ها طبقه بندی شده و دیگر چروک نخواهند شد

دیگر با مشکل پیدا کردن شلوار یا شال مورد نظر و کمبود فضای کمد روبرو نیستید

وسیله ایی ایده آل برای هر خانه , بوتیک ,مزون و ...