گلدان های فانتزی طرح حیوانات طراحی زیبا و خاصی دارد که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. طراحی فانتزی و خلاقانه گلدان حیوانات با رنگهای شاد و بی بدیل دکوراسیون منزل و محل کار شما را متحول خواهد کرد. پس اگر به دنبال تغییر ظاهری و زیباسازی محیط زندگی خود هستید ، خرید گلدان حیوانات را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

این گلدان ، از جنس پلی استر رزین ساخته شده است که باعث می شود هنگام شستشوی گلدان ، هیچگونه تغییر رنگ و افت کیفیتی را مشاهده نکنید.وزن این گلدان به حدود ۰٫۱۵ کیلوگرم می رسد که نسبت به نمونه مدل پرفروش خود ( گلدان طرح دختر و پسر ) ، حدود ۰٫۷ کیلوگرم سنگین تر است. البته این مقدار اختلاف بسیار ناچیز است و قطعا هنگام در دست گرفتن گلدان طرح حیوانات هیچگونه احساس سنگینی به شما دست نخواهد داد به طوریکه حتی کودکان و فرزندان کوچک نیز میتوانند این گلدان زیبا را براحتی جا به جا کنند.

 

 

ارتفاع گلدان طرح زرافه به ۱۲ سانتی متر می رسد این مقدار ارتفاع باعث شده تا بتوانید از این گلدان در هر جای منزلتان استفاده کنید. بدون اینکه جای زیادی را اشغال کند !خرید گلدان طرح حیوانات خصوصا به افرادی پیشنهاد می شود که قصد نگهداری کاکتوس طبیعی و یا مصنوعی را دارند. البته ناگفته نماند که برای کاشت بذر گل و یا حتی نگهداری گل نیز میتوانید از این جا گلدانی طرح زرافه نیز استفاده کرد.

 

 

از ویژگی های خوب و مهم این گلدان ، میتوان به قسمت انتهایی آن اشاره کرد که دارای مخزنی جهت خروج آب می باشد. این ویژگی باعث می شود تا براحتی بتوانید گلدان را شستشو دهید و همچنین هنگام آب دادن به گیاه ، آب اضافی از طریق این مخزن خارج شوداین گلدان هدیه ای خاص برای پیشکش به عزیزان و کودکانتان می باشد.

 

 

ویژگی های خاص گلدان طرح پسر

جنس گلدان : پلی استر رزین

رنگ لعاب : رنگهای شاد کارتونی

قابل شست‌وشو

طراحی دکوراتیو

رنگ مقاوم و ثابت

مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و نور گردگیری آسان

شیک و مدرن

قابلیت کاشت و رشد انواع گلهای طبیعی و مصنوعی

 

قیمت 2 عدد از این محصول 40000 تومان