خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آویز حوله دیواری سه تایی


این محصول دارای 3 آویز با سه ارتفاع مختلف و قابلیت چرخش می باشد که  امکان نصب و همچنین جابه جایی آسان آن بر روی دیوار است . شما می توانید از این حوله آویز در فضاهایی مانند آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و ... استفاده نمایید .   
 

قيمت 750000ريال

آویز حوله دیواری سه تایی
آویز حوله دیواری سه تایی
آویز حوله دیواری سه تایی
قیمت : 75,000  تومان
  خرید پستی

آویز حوله دیواری سه تایی

 

آویز حوله دیواری سه تایی ، محصولی با طراحی نوین ، سبک ، کم حجم و بسیار کاربردی برای فضاهای مختلف است . این محصول دارای 3 آویز با سه ارتفاع مختلف و قابلیت چرخش می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و به صورت همزمان از آنها استفاده نمایید . از ویژگی های برجسته آویز حوله دیواری ، امکان نصب و همچنین جابه جایی آسان آن بر روی دیوار است . شما می توانید از این حوله آویز در فضاهایی مانند آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و ... استفاده نمایید .   

 

 

اغلب افراد در آشپزخانه از حوله ، دستمال های مختلف و ... برای خشک کردن دست ها ، ظروف و ... در حین کار استفاده می شود  . به همین دلیل لازم است به دور از آلودگی و در مکانی باشند که در صورت داشتن رطوبت خشک شوند . به همین دلیل عمدتاً آویز حوله از وسایل کاربردی آشپزخانه به شمار می آید.تنها کافیست پک را باز کرده و میله ها را به جایگاه آنها چفت کرده و بدون نیاز به میخ به دیوار بچسبانید.

 

 

آویز حوله دیواری سه تایی یکی از انواع این محصولات است که دارای طراحی و کارایی بسیار جالب توجهی می باشد . این آویز علی رغم طراحی ساده ای که دارد بسیار کاربردی تر از آویز های معمولی است ، چراکه دارای 3 بازوی متحرک می باشد . آویزهایی که قابلیت چرخش را دارند و می توانید بسته به خواست خود فاصله ی آنها را تنظیم نمایید و همزمان از آنها استفاده کنید .

 

 

علاوه بر قابلیت تنظیم زاویه که به آن اشاره شد ، محصول دارای ویژگی های متمایزکننده دیگری هم می باشد که از جمله آنها می توان به امکان نصب و همچنین جابه جایی ساده آویز اشاره نمود که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی آویز را بر روی دیوار نصب و مورد استفاده قرار دهید و در صورت نیاز آن را بتوانید از دیوار جدا و در جایی دیگر به کار بگیرید .به دلیل قدرت بالای چسب در محیط های مرطوب حمام و سرویس های بهداشتی هرگز پد از دیوار جدا نمیشود.

 

 

از دیگر مزایای آویز حوله آشپزخانه ، اشغال فضای اندک در محیط می باشد . شما می توانید محصول را بر روی دیوار و در فضایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و یا اینکه قابلیت استفاده ندارد نصب کنید . علاوه بر این ، امکان خواهید داشت تا در صورت عدم استفاده ، آویزها را به سمت دیوار بچرخانید تا مزاحمتی برای دیگران نداشته باشد . نحوه نصب و استفاده از آویز حوله دیواری ، کار بسیار ساده ای است . تنها کافیست آویز را به دیوار متصل کرده و میله ها را روی آن جاگذاری کنید.

 

 

ویژگی های آویز حوله دیواری سه تایی :

طراحی ساده و زیبا و مدرن

سبک و کم حجم

دارای 3 آویز

قابلیت چرخش آویزها

طول هر یک از آویزها : 24 سانتی متر

ارتفاع آویزها :22.5 و 24.5 و 26.5 سانتی متر

قابلیت شست و شو

امکان نصب و جداسازی آسان بر روی دیوار

​​​​مناسب جهت استفاده در آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و ...

 

قیمت این محصول 75000 تومان



قیمت : 75,000  تومان 

قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز