کش های پیلاتس امروزه از جمله لوازم و تجهیزات ورزشی پر طرفداری هستند که در بیشتر باشگاهها و اماکن ورزشی مورد استفاده قرار گرفته و از محبوبیت بالایی در میان ورزشکاران برخوردار هستند و با نام هایی همچون کش TRX، کش تمرینی، و کش بدنسازی نیز شناخته می شوند.کش پیلاتس حرفه ای long & lean وسیله ای مناسب برای انجام حرکات کششی پیلاتس میباشد که توسط آن میتوانید در هر سنی با توجه به وضعیت بدنی خود ورزش های سبک و سنگین برای توانبخشی به عضلات و تناسب اندام خود انجام دهید.

 

 

کش پیلاتس long & lean سبک و قابل حمل میباشد و دارای دسته های کشی با مقاومت بالاییست که به صورت دو تکه ی جدا ولی قابل اتصال برای انجام حرکات مختلف طراحی شده است.همچنین یک عدد دی وی دی آموزشی در داخل پکیج وجود دارد که به مدت 60 دقیقه حرکات روتین کاربردی قابل انجام بوسیله ی این کش حرفه ای را آموزش میدهد.این کش های پیلاتس دسته دار از پلاستیک بسیار مقاوم با قابلیت ارتجاعی بالا ساخته می شوند و برای انجام انواع تمرینات و حرکات کششی و استقامتی مورد استفاده قرار می گیرند و سبب انعطاف پذبری و قدرت درعضلات می شوند.

 

 

این نوع از کش پیلاتس بر خلاف دمبل های بدنسازی هیچ گونه آسیبی به تاندون ها و مفاصل دست ها وارد نمی کند و در عین حال موجب تقویت این اندام ها نیز می شود.اگر زانوهای‌تان توانایی لازم برای انجام حرکات و وزنه های سنگین برای تقویت عضلات را ندارند در عوض انجام حرکات با این کش حرفه ای مشکلی برای مفاصل ایجاد نمی‌کنند و در عین حال برای تقویت و فرم دهی پا و باسن بسیار مفیدند.برای این‌که بهترین نتایج را از این حرکات بگیرید، در یک برنامه، یک ست را کامل کنید، استراحت نموده و سپس یک بار دیگر هم تکرار کنید. سعی کنید این تمرین را سه روز در هفته انجام دهید.

 

 

کش های پیلاتس بر اساس نوع تمرین دارای قابلیت تنظیم هستند و هر فردی با هر سن و سال وجنسیتی به راحتی میتواند با آن فعالیت ورزشی انجام دهد. از این وسیله میتوان به طور همزمان برای تمرین دادن یک یا چند قسمت بدن در یک فضای کوچک استفاده کرد.کش های پیلاتس از منظر اقتصادی با توجه به قابلیت های که دارند بسیار مقرون به صرفه و ارزان هستند و درعین حال کم جا بوده و فضای کوچکی را اشغال، و به سادگی قابل انتقال هستند و در محیط خانه یا باشگاه میتوانید از آن استفتده نمایید.

 

قیمت این محصول 65000 تومان