خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ظرف سرو تنقلات فانتزی


 براحتی و آسودگی خیال میتوانید برای جذب و تشویق کودکان خود به میل غذاهایشان بر روی میز استفاده کنید. ​


قيمت 300000ريال

ظرف سرو تنقلات فانتزی
ظرف سرو تنقلات فانتزی
ظرف سرو تنقلات فانتزی
قیمت : 30,000  تومان
  خرید پستی

ظرف سرو تنقلات فانتزی

 

ظرف سرو تنقلات یکی از مدرن ترین و جدیدترین ظروف کاربردی منزل می باشد که می توانید هم در خانه و هم در پیک نیک ها از آن استفاده کنید زیرا وزن سبک آن و همچنین  نشکن بودن آن در کنار زیبایی و کاربرد بسیار، آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین وسایل آشپزخانه در ظروف سرو تبدیل کرده است.این تنقلات خوری به همراه جای سس مناسب برای استفاده در جلسات غیر رسمی و میهمانی های خانوادگی جهت پذیرایی از میهمانان می باشد.

 

 

این ظرف زیبا و فانتزی از جنس پلاستیک abs و بسیار مقاوم ساخته شده است و همچنین bpa free بوده و دوستدار سلامتی انسان میباشد که بدنه ای پوشانده شده با پلاستیک براق با رنگهای ملایم صورتی و فیروزه ای رنگ دارد که علاوه بر زیبایی و درخشندگی که به محصول بخشیده است به حفظ کیفیت و دوام آن نیز کمک میکندو برای سرو تنقلات و میوه جات و همچنین سالاد میتوانید از آن استفاده نمایید.روی این ظرف یک پیاله ی عمیق برای ریختن سس و یا پوره ،ماست ، ترشی و... میتوانید استفاده کنید.

 

 

​این ​تنقلات خوری فانتزی با داشتن جای سس در دو رنگ زیبا ساخته شده از بهترین مواد پلاستیکی درجه یک است و به همین دلیل هیچگونه آسیب سوئی بر سلامتی افراد نداشته و زینت بخش مجالس و مهمانی های شماست.به دلیل وزن بسیار کم و طرح و رنگ فانتزی و دوشت داشتنی آن انتخاب عالی برای پیک نیک ها دور همی ها و تولدهای کودکان شماست که علاوه بر زیبایی نگران شکستن ظروف خود نباشید.

 

 

این نوع ظرف برای سرو انواع شکلات، شیرینی ، آجیل و تنقلات کاربرد دارد و به دلیل جنس پلاسکوی آن بر خلاف اقلام چینی و سرامیکی سنگین و شکننده نبوده و ضرری برای کودکان شما نخواهد داشت و براحتی و آسودگی خیال میتوانید برای جذب و تشویق کودکان خود به میل غذاهایشان بر روی میز استفاده کنید. ​

 

قیمت این محصول 30000 تومان



قیمت : 30,000  تومان 

قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز