جداکننده قفسه و کمد 2عدد

مدیریت فضای کمد ، قفسه ها و انباری همواره برای افراد مختلف و خصوصا خانم های خانه دار چالشی بزرگی بوده است و هرچه به جلوتر میرویم بیشتر هم میشود. چرا که متراژ آپارتمان ها رفته رفته کمتر میشود و اگر شما فضاها را مدیریت نکنید  طولی نمیکشد که با یک خانه در هم ریخته و نامنظم روبروی خواهید شد که مطمئنا دلخواه هیچکس نیست.

حال چاره چیست؟ شما یا باید وسایل خود را بیرون بیندازید و منزل خود را بزرگتر کنید. البته خوشبحتانه راه دیگری هم وجود دارد که آن هم استفاده از ابزار مناسب برای نظم دادن و مدیریت کردن فضا می باشد. این ابزار مانند محصولی که در ادامه بیشتر در مورد آن خواهیم گفت ، گاه بسیار ساده به نظر می رسند ولی نتیجه کار آنها چیزی از یک معجزه کم ندارد!

این جداکننده مناسب فصاهای مختلفی مانند کمد ، قفسه ، کمد دیواری ، انباری و ... است که با استفاده  از آن میتوانید به فضاهایی که نام برده شد نظم دهید و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. علاوه بر کاربردهایی که گفته شد ، این کالا همچنین قابلیت آویزان کردن اقلام مختلف مثل لباس هم با توجه به نوع طراحیش فراهم میکند.

طول هر کدام از این جدا کننده ها 30 سانتیمتر و عرض آن ها 20 سانتیمتر می باشد. جنس آن از فلز ضد زنگ میباشد و به رنگ سفید موجود است. وزن هر یک از این جداکننده ها 450 گرم است و علاوه بر جداکنندگی ، دو عدد آویز هم در زیر آن به شما ارائه میدهد. شما با خرید این کالا سه عدد جدا کننده دریافت خواهید کرد.

قیمت 2عدد از این محصول 55000 تومان میباشد