خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ظرف ماست چندکاره


این ظرف ماست به شما این امکان را می دهد تا ماست را مدت طولانی

نگهداری کنید.

از سریع کپک زدن ماست جلوگیری می کند.

به راحتی تا چند هفته ماست را تازه نگه دارید!


قيمت 1500000ريال

ظرف ماست چندکاره
ظرف ماست چندکاره
ظرف ماست چندکاره chi mas
[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان



ظرف ماست چندکاره chi mas

خب قطعا همه خانم ها در جریان سختی ها و دشواری های ماندگاری و نگهداری ماست هستند و یکی از دغدغه های روزمره آنها درخصوص نگهداری موادغذایی می باشد. با این محصول میتوان از سریع کپک زدن ماست جلوگیری کرد. تصور کنید که به راحتی تا چند هفته ماست را تازه نگه دارید!قطعا حل شدن این مشکل تاحدودی از دغدغه های اساسی خانم ها میکاهد. یکی از معضلات نگهداری ماست غیر از سریع کپک زدن آن،این است که ممکن است بوی سایر مواد غذایی را به خود بگیرد بنابراین تنها راه حل این مشکل نگهداری ماست در یک ظرف مناسب است.میتوانم به شما این مژده را بدهم که هم اکنون بهترین ظرف نگهداری ماست تحت عنوان چی ماس دراختیار شما قراردارد. این ظرف غیر از نگهداری تحسین برانگیز ماست،قابلیت تولید ماست چکیده را نیز دارد.

 

 

این ظرف ماست به شما این امکان را می دهد تا ماست را مدت طولانی نگهداری کنید. یکی از ویژگی های خاص و پرطرفدار این ظرف ماست ، داشتن قابلیت ساخت ماست چکیده می باشد.اجزای این ظرف شامل :مخزن اصلی ،مخزن نگهدارنده ، سرپوش و درب ظرف می باشد. مخزن نگهدارنده را درون مخزن اصلی قرار می دهید سپس ماست را درون مخزن بریزید. سرپوش را روی ماست قرار دهید و فشاردهید تا ماست دهانه سرپوش را پر کند حال درب ظرف را بگذارید. در این صورت هیچ گونه هوایی به درون ظرف نفوذ نمی کند و از فاسد شدن جلوگیری می شود. ابعاد این ظرف 18x18x17 سانتی متر و وزن آن 700 گرم می باشد. دارای قابلیت شستشو می باشد. ظرف چی ماس ظرفیت 2کیلوگرم است. این ظرف دارای سه حالت می باشد : 1) بدون آبگیری 2) آبگیری کم 3)آبگیری زیاد . این سه حالت را میتوانید از طریق تغییر ارتفاع مخزن نگهدارنده نسبت به مخزن اصلی تنظیم کنید. بهترین انتخاب برای نگهداری سالم و تازه ماست. 

 

حال این سه حالت را بررسی می کنیم. در حالت بدون آبگیری مخزن نگهدارنده در پایین ترین حالت درون مخزن اصلی قرارمیگیرد. در حالت آبگیری کم ، مخزن نگهدارنده کمی بالاتر و تقریبا به صورت هم تراز با مخزن اصلی قرار میگیرد. در حالت آبگیری زیاد ، مخزن نگهدارنده ارتفاع بیشتری نسبت به مخزن اصلی باید داشته باشد تا ماست چکیده سفتی را فراهم کند. دقت کنید در تمام این سه حالت باید عبارت نوشته نشان دهنده حالت حک شده روی لبه مخزن را متناسب با خط شاخص تنظیم کنید.

درصورتی که ماست را در حالت بدون آبگیری قرار دهید ؛ ماست طی چندین هفته سالم و تازه می ماند. در حالت آبگیری کم ، باید عبارت نوشته شده آبگیری کم در کنار شاخص قرار گیرد. در حالت آبگیری طی 12 ساعت یک لیوان آب ماست جمع آوری بکنید. در حالت آبگیری زیاد ، طی یک تا دو روز آب ماست به صورت کامل گرفته می شود و یک ماست چکیده سفت و غلیظی را آماده می کند و میتوانید لذت ببرید.  البته بر اساس نوع ماست مدت زمان آبگیری و حجم آب جدا شده متفاوت خواهد بود.

قیمت این محصول150000تومان


[ ]
        
قیمت : 150,000  تومان
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز