خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بطری درب شیشه ای


بطری های درب شیشه ای علاوه بر ظاهر شیک و خاصی که دارند جلوه ای ویژه

به آشپزخانه شما می بخشند.

قابل استفاده برای نگهداری آبلیمو ، آبغوره و انواع مایعات و حتی میوه های خشک

و گردو و سایر مغزها هستند.


قيمت 450000ريال

بطری درب شیشه ای
بطری درب شیشه ای
بطری درب شیشه ای trend
[  ]
        
قیمت : 45,000  تومان



بطری درب شیشه ای trend

بطری های درب شیشه ای علاوه بر ظاهر شیک و خاصی که دارند جلوه ای ویژه به اشپزخانه شما می بخشند و برای دکوراتیو کردن آن کافیست یک ست کامل از این بطری های درب شیشه ای را خریداری کرده و اشپزخانه خود را مزین کنید. این بطری های درب شیشه ای قابل استفاده برای نگهداری ابلیمو،ابغوره و انواع مایعات و حتی میوه های خشک و گردو و سایر مغزها هستند.

این بطری ها علاوه بر ظاهر شیک و کلاسیک خود به راحتی از مواد درون خود محافظت میکنند و به هیچ عنوان باعث فساد و یا خرابی نمیشوند و همچنین از تنقلات خشک به خوبی نگهداری میکنند.درب شیشه ای بطری مانع از ورود هوا و رطوبت به درون بطری شده و به خوبی چفت میشود و محتویات درون بطری سالم و تازه در اختیار شما قرار میگیرد. ویژگی ها: •جنس بدنه شیشه ای •جنس درب شیشه ای ۰داری حجم ۵۰۰cc •عدم ورود رطوبت و هوا و باکتری ها به درون بطری •درب بسیار محکم با واشر با خرید این بطری های درب شیشه ای میتوانید تحسین همگان را در سلیقه بینظیر خود را درانتخاب ظروف اشپزخانه و دقت و ریز بینی خود برانگیزید.

 

می توانید انواع مواد غذایی را در این بطری شیک و منحصر به فرد نگهداری کنید. شربت ، ادویه ، سبزیجات ، انواع آبمیوه ، ترشیجات و... را در این بطری های خاص و شیک بریزید و علاوه بر بهداشتی بودن در امر نگهداری ؛ باعث شیک شدن فضای آشپزخانه خواهد شد ، همچنین میتوانید به عنوان گلدان از این بطری استفاده کنید. بهترین انتخاب برای نگهداری بهداشتی انواع مواد غذایی و نوشیدنی می باشد. مناسب جهت هدیه دادن .شیشه به کار گرفته شده در این بطری از بوروسیلیکات می باشد بنابراین بسیار مقاوم و باکیفیت است. با طراحی براق و درب شیشه ای زیبا.

قیمت این محصول45000 تومان


[  ]
        
قیمت : 45,000  تومان




قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 850000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 400000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز