خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

فیلتر پرزگیر ماشین لباسشویی


بهترین راه برای رهایی از لباس هایی که دارای پرز و موهای حیوانات خانگی هستند.

از فیلتر طرح گل در دو رنگ جذاب آبی و صورتی استفاده کنید و از شر پرزها و موها 

راحت شوید.


قيمت 350000ريال

فیلتر پرزگیر ماشین لباسشویی
فیلتر پرزگیر ماشین لباسشویی
فیلتر پرزگیر ماشین لباسشویی scobuty
 ]
        
قیمت : 35,000  تومان


فیلتر پرزگیر ماشین لباسشویی scobuty

همیشه لباس هایی که دارای پرز و موهای حیوانات خانگی هستند در هر ماشین لباسشویی قراردارند. این لباس ها باعث می شوند تا پرز و موهای چسبیده به آنها حین شستشو به سایر لباس نیز منقل شود و هیچ وقت از شر این پرزها راحت نشوید. همچنین در صورت تجمع مو و پرزها ، به ماشین لباسشویی نیز آسیب وارد می شود. بهترین راه برای رهایی از این مشکل، استفاده از فیلتر پرزگیر می باشد.

این فیلتر پرزگیر با طراحی ویژه ای که دارد به خوبی تمامی پرزها ، مو ، نخ و سایز وسایل اضافی از این قبیل را جمع آوری می کند و مانع از آسیب رسیدن به سایر لباس ها و ماشین لباسشویی می شود. با کمک این فیلتر دیگر نیازی به صرف و زمان انرژی زیاد برای جمع آوری پرزهای لباس نخواهد بود. نحوه استفاده از این وسیله جذب پرکاربرد بدین شکل است : پس از قرار دادن لباس ها در لباسشویی، این فیلتر را در سطح بالای لباس ها قراردهید. میتوانید درون فیلتر پودر یا مایع بریزید. پس از شست شوی لباس ها ، فیلتر را بردارید و پرزها و جامدات درون آن را خالی کنید. به همین راحتی از شر پرزها و موهای اضافی چسیده به لباس ها خلاص شوید.

این محصول از مواد پلی استر pe+eva با کیفیت بالا ساخته شده است و به خوبی کوچکترین ضایعات را در ماشین لباسشویی فیلتر می کند.همچنین باعث جلوگیری از گرفتگی و گره خوردن لباس ها به یکدیگر می شود. ابعاد این محصول 9.5x16 سانتی متر می باشد. بخش بالای این فیلتر که طرح گل دارد و زیبایی ویژه ای به این محصول داده است ؛ باعث شناور ماندن این فیلتر می شود. شما می توانید بر اساس تعداد لباس ها و مقدار پرز و ضایعات تولیدی ، از فیلترهای بیشتری نیز استفاده کنید. این فیلتر در دورنگ جذاب آبی و صورتی طراحی شده است و به صورت یک عددی عرضه می شود.

قیمت این محصول35000تومان


 ]
        
قیمت : 35,000  تومان
قيمت : 5500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 900000 ريال
قيمت : 6000000 ريال
قيمت : 7500000 ريال
قيمت : 900000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 1200000 ريال
قيمت : 4200000 ريال
قيمت : 2800000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز