شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روی کنترل تلویزون یا کنترل هر سیستم صوتی و تصویری چند قطره آب بریزد و دیگر کار نکند ، با روکش های محافظتی حرارتی کنترل شما وکیوم شده و از آسیب های احتمالی در امان میماند.روکش حرارتی نانو مخصوص ریموت کنترل در دو ضخامت 40 و 90 میکرون تهیه شده است فقط کافی است که شما کنترل مورد نظر را درون این محافظ قرار بدهید و بعد از اینکه اندازه اش رو مشخص کردید از بالای کنترل به محافظ حرارت بدهید.این محصول قابل استفاده برای تمام کنترلهای تلویزیون-کولر گازی - لوازم صوتی و تصویری میباشد.

 

 

روش هیجان انگیز و جالب نصب روکش حرارتی نانو مخصوص ریموت کنترل  باعث جذابیت آن در میان مصرف کنندگان شده است.کافیست طبق دستور العمل پشت بسته بندی کنترل را داخل این کاور گذاشته و آنرا 2 سانتیمتر بلندتر بریده و با نوار چسب به پشت بچسبانید. سپس با گرمای سشوار از چهار طرف با حرارت زیاد گرما بدهید تا کاملا جذب کنترل شود و حالا کنترل شما کاملا آکبند شده است و در صورت نیاز میتوانید آنرا بشویید.این کاور حرارتی مخصوص کنترل های تلوزیون های LCD-LED و دستگاه های صوتی و تصویری و کولرهای گازی می باشد . این محافظ  کنترل ضد آب و ضد باکتری می باشد که روش استفاده از آن آسان است. 

 

 

ویژگی های روکش حرارتی نانو مخصوص ریموت کنترل :

بسته ی ده عددی

دارای فناوری نانو

ابعاد حدودی : 8×30 سانتیمتر

بدون داشتن تاریخ انقضا

قابل استفاده برای ریموت کنترل کلیه سیستم های صوتی و تصویری

قابل استفاده برای گوشی تلفن بیسیم با سایز سازگار

 

 

روش نصب روکش حرارتی نانو مخصوص ریموت کنترل :

 

ابتدا کنترل را از سمت سر داخل محفظه قرار دهید ، پس از اندازه نمودن با دو سانت جانگه داشتن از بالا ,انتهای محفظه را برگردانده و چسب بزنید.

از سمت سر کنترل با حرارت گرم و دور تند اقدام به وکیوم نمایید.