عروسکهای ایموجی فنری رقیب جدید عروسک های کلاسیک قبلی هستند؛ همان عروسک فنری خودرو که در گذشته طرفدار زیادی داشته اند ولی امروزه محبوبیت خود را از دست داده اند.این روزها سرو کار همه مردم به نحوی با فضای مجازی است و این ایموجی های دوست داشتنی برای همه ی مردم آشنا و دوست داشتنی می باشد و هر شخصی به شکل خاصی از آنها علاقه دارد و شکلک مخصوص به خود را دارد.

 

 

عروسک ایموجی فنری برای ماشین اخیرا با استقبال زیادی مواجه شده اند. عروسک های ایموجی فنری در ابعاد 75 در 50 میلی متر تولید شده اند و به دلیل ابعاد کوچک و جذابیتی که دارند حتی شاید بعضی ها از چند عروسک در کنار هم استفاده کنند. فنر موجود در این عروسک ها باعث اتصال سر عروسک به دو پای آن می شود.

 

 

شکلک های ایموجی به خودی خود جذابیت بسیار زیادی دارند و این جذابیت وقتی چند برابر می شود که سر این عروسک به واسطه ی فنر تعبیه شده با حرکات خود رو تکان می خورد و آن ها را دوست داشتنی تر از پیش می کند.اتصال این عروسک فنری روی داشیورد توسط پاهای عروسک با چسب صورت می گیرد.

 

 

عروسک ایموجی فنری آن قدر دوست داشتنی هستند که فقط به عنوان عروسک های متحرک در خوردو به کار گرفته نشوند و پای خود را فراتر بگذارند و بر روی میز کار و … هر چند دقیقه با حرکت داده شدنشان توسط شما حس خوبی را به شما منتقل کنند و کمی از خستگیتان را برطرف سازند. پس اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص بیان احساساتتان با این شکلک ها هستید هرچه زودتر شکلک مخصوص به خود را پیدا کنید.

 

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان