خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ریورسی بازی تحولات حیرت انگیز!


هر فرد برای رشد ذهنی و اجتماعی خود ، نیازمند اندیشه و تفکر است.

در این بازی استراتژیک دو نفره، هر فرد یکی از دو رنگ سیاه یا سفید را انتخاب می کند و سعی می کند بازی را طوری هدایت کند که در پایان بیشترین تعداد مهره ها را به نفع خود برگرداند. 


قيمت 250000ريال

ریورسی بازی تحولات حیرت انگیز!
ریورسی بازی تحولات حیرت انگیز!
ریورسی بازی تحولات حیرت انگیز!
 ]
         
قیمت : 25,000  تومان


ریورسی؛ بازی تحولات حیرت انگیز!

بدون شک بازی یکی از نیازهای اساسی کودکان به شمار می رود که در عین سرگرم کردن کودک، کارکردهای مهم دیگری را نیز داراست که هر کدام از این کارکردها به جنبه ای از زندگی کودک مربوط می شوند و او را برای ورود به زندگی بزرگسالی ...
بدون شک بازی یکی از نیازهای اساسی کودکان به شمار می رود که در عین سرگرم کردن کودک، کارکردهای مهم دیگری را نیز داراست که هر کدام از این کارکردها به جنبه ای از زندگی کودک مربوط می شوند و او را برای ورود به زندگی بزرگسالی آماده می سازند. اما آیا این بدین معناست که بزرگسالان به بازی نیازی ندارند؟

هر فرد برای رشد ذهنی و اجتماعی خود، نیازمند اندیشه و تفکر است و بازی خمیر مایه این تفکر و اندیشه است. آمادگی جسمی و روحی برای مقابله با مشکلات، بخشی از فلسفه ی بازی کودکان است.
تازه ترین نتایج علمی پژوهشگران نشان می دهد، مطالعه کردن، نوشتن و بازی های فکری، بیشتر از آنکه وقت گذرانی باشند، به رفع خستگی، کاهش استرس، تخلیه انرژی و رسیدن به آرامش نیز منجر می شود. وجود بازی های فکری در رده های سنی گوناگون در بازار امروز، حاکی از توجه طراحان و متولیان این امر به مخاطبان محصولات و خدمات است. اما اینکه تا چه میزان در امر انتخاب و تولید بازی های منتتخب دنیا، به فلسفه عمیق و پنهان در پس آنها توجه می کنند، خود مسئله ای قابل تأمل است.
بازی کهن و مهجور ریورسی (Reversi) که امروزه عمدتأ با نام تجاری اتللو (Othello) نیز عرضه می گردد، یک بازی صفحه ای است که قدمت آن به اواخر قرن نوزده یعنی دوران ویکتوریا (1837-1901) باز می گردد.

تاریخ ثبت این بازی به سال 1888 باز می گردد. اولین نسخه این بازی در سال 1882 توسط دو انگلیسی تبار به نامهای John W. Mollett و Lewis Waterman با نام ریورسی تولید شد که اشاره به ماهیت بازی دارد. (بر عکس شدن مهره ها در طول بازی) و توانست تا اواخر قرن نوزده شهرت فراوانی را در انگلستان کسب نماید.

شیوه بازی اتللو نیز خصیصه حسادت در نمایشنامه اتللو شکسپیر را برجسته می سازد، زیرا بازیکنان مهره های حریف را محصور کرده و به تصاحب خود در می آورند. گرچه امروزه نسخه های مختلفی از این بازی، بدون اطلاع و توجه به فلسفه بازی و وجه تسمیه آن در رنگ های مختلف مهره و صفحه (قرمز، زرد و سفید)، و با کیفیت های نه چندان مطلوب، بازار این محصول را رنگارنگ کرده اند، اما وجود نسخه با کیفیت بازی ریورسی تولیدی پارس مدیا تا حدی این نقیصه را جبران نموده و به هواداران این بازی مفرح فرصت برخورداری از یک نسخه با کیفیت از بازی را داده است.

در این بازی استراتژیک دو نفره، هر فرد یکی از دو رنگ سیاه یا سفید را انتخاب می کند و سعی می کند بازی را طوری هدایت کند که در پایان بیشترین تعداد مهره ها را به نفع خود برگرداند. ماهیت دو رنگ بودن هر مهره این امکان را فراهم می سازد تا تغییر دائمی مهره ها و متعاقباٌ تغییرات صفحه بازی، هیجان بازی را لحظه به لحظه و تا پایان بازی افزایش دهد.
مشخصات فیزیکی :
تعداد قطعات : ۶۴ مهره بعلاوه صفحه بازی 
ابعاد : ۳۳ * ۳۳ * ۴ سانتیمتر 
جنس : پلاستیک 


قیمت این محصول 25000 تومان

 
 ]
        
قیمت : 25,000  تومان
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
قيمت : 500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 950000 ريال
قيمت : 400000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز