درد گردن و شانه می تواند عواقب خوبی برای شما به همراه نداشته باشد. گرفتگی گردن مي تواند ناشی از سايش عمومی مهره های گردن و اسپاسم، کم خوابی، وضعیت نامناسب در هنگام خواب و کار پشت میز، فشار کاری شدید و یا استرس باشد.ماساژور شانه و گردن به شکل یک شال دور شانه و گردن شما قرار گرفته و توسط بندش از پایین بسته میشود تا جابجا نشود.این ماساژور با استفاده از 100 الگوی ماساژ،همراه با شبیه سازی تکنیک شیاتسو ,ضربه ای و لرزشی در چندین حالت ماساژ و همچنین با 20 درجه سرعت مختلف می تواند دردها و گرفتگی های گردن و شانه شما را از بین ببرد و به شما آرامش و لذت یک ماساژ عالی را فراهم کند.

 

 

این دستگاه با فناوری مادون قرمز، گرمایی تولید می کند که باعث بهبود گردش خون و کاهش دردهای مزمن گردن و شانه می شود. ماساژور شانه و گردن دارای یک آداپتور خانگی و یک شارژر فندکی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در خانه، محل کار و یا در اتومبیل از دستگاه خود استفاده کنید. این دستگاه برای ایمنی بیشتر شما بعد از ۱۵ دقیقه دستگاه را به صورت خودکار خاموش می کند، شما می توانید از این ماساژور علاوه بر گردن و شانه برای کمر، ران ها،  شکم، کف پا و پشت استفاده کنید.​​​​​​

 

 

عضلات گردن و شانه به شدت مستعد گرفتگی هستند بخصوص پس از یک روز کاری اداری یا رانندگی های طولانی مدت. از این رو یکی از بهترین و سریعترین راه های این گونه دردها و گرفتگی ها ماساژ است. ماساژ گردن و کتف علاوه بر رفع گرفتگی عضلات و خستگی، سطح استرس را پایین می آورد و سبب بهبود روحیه و افزایش انرژی بدن می شود. ماساژور گردن و شانه گرمایشی به صورت حرفه ای در رفع درد و گرفتگی های عضلانی و بهبود گردش خون موثر بوده و با گرمای مادون قرمز باعث احساس آرامش در فرد می شود. 

 

 

ماساژور گردن کتف و شانه گرمایشی یک ماساژور بی نظیر می باشد که کار ماساژ را به سه روش ضربه ای ، شیاتسو و لرزشی انجام می دهد.همچنین با داشتن 100نوع حالت ماساژ مختلف شما میتوانید به سرعت توسط دکمه های روی ماساژور حالت ماساژ را تغییر دهید و تکنیک اختصاصی ماساژ خود را پیدا کنید.این محصول بی نظیر دارای جنس سازگار با پوست و مناسب ماساژ و ضد عرق است و دارای قابلیت انعطاف برای استفاده آسان بر روی شانه ها ، کتف ، کمر ، پشت و پاهای شما می باشد تا با خاصیت ماساژ درمانی خود باعث از بین بردن درد و گرفتگی عضلات و بازگرداندن انرژی و قدرت دوباره به آنها می شود.

 

 

ویژگی ها و مکانسیم عمل در بدن ماساژور گردن کتف و شانه :

 

قابلیت از بین بردن درد و گرفتگی عضلات و بازگرداندن انرژی و قدرت دوباره به آنها

بهبود در متابولیسم بدن و گردش خون و جلوگیری از انقباض و گرفتگی رگ های خونی

قابلیت کم و زیاد کردن سرعت ماساژ و تعویض نوع ماساژ

ایجاد آرامش روحی و درمان ضعف اعصاب

قابلیت استفاده برای گردن و شانه ,کمر ,پشت و پاها

ماساژ به سه روش ضربه ای ، شیاتسو و لرزشی  

دارای 100 نوع تنوع حالت ماساژ و 20 نوع درجه مختلف سرعت

ماساژ پرقدرت و آرامبخش

تنوع استفاده برای نقاط مختلف بدن، رویه چرم با کیفیت سازگار با پوست و ضد تعریق

گرما درمانی و ترموتراپی با لامپ مادون قرمز

سیستم ایمنی منحصر به فرد و خاموش شدن خودکار در برابر حرارت بیش از حد