خانه| فروشگاه بــــروز و آنلاین می باشد. | پيام

فروشگاه بـــــروز و آنلاین می باشد. ---- سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

استخر کودک


استخر کودک کاملا سبک بوده و دارای دیواره ای طلقی ، سخت و مقاوم بوده که در تابستان وسیله ای تفریحی برای کودکان جهت شنا و آبتنی است. 
در ابعاد مناسب جهت استفاده در حیاط، حمام و تراس می باشد. آبگیری راحت دارد. 



قيمت 3000000ريال

استخر کودک
استخر کودک
استخر کودک
 ]
         
قیمت : 300,000  تومان


استخر کودک

 

این استخر محصولی کاملا سبک بوده و دارای دیواره ای طلقی، سخت و مقاوم بوده که در تابستان وسیله ای تفریحی برای کودکان جهت شنا و آبتنی است. این محصول بادی نیست و نیازی به پمپ باد ندارد. به آسانی نصب و راه اندازی شده، آبگیری آن نیز در زمان کوتاهی صورت میپذیرد. و بصورت آماده در ابعاد مناسبی جهت آبتنی کودک شما همراه دوستانش ساخته شده.قابل نصب در حیاط منزل، تراس و سقف بوده به سرعت استخر طلقی را آبگیری نمایید و مورد استفاده قرار دهید تا کودکان لحظات مفرحی را در این مدل استخر تجربه نمایند. 

 

 

با شروع فصل گرم و تابستان اکثر مردم به دنبال یک سرگرمی و تفریح سالم برای کودکان خود هستند. بهترین گزینه که هم ارازن باشد و هم بتوان هر کجا که نیاز بود آن را برپا داشت،استخر است که امروزه بسیار فراگیر شده است.این استخرها برای سنین مختلف طراحی شده اند ولی عموما برای کودکان بوده و شما می توان از آب یا توپ برای پر کردن آن استفاده نمایید.

 

 

جنس اکثر این محصولات از پلاستیک فشرده یا به اختصار pvc می باشد که مقاومت مطلوبی در برابر پارگی داشته و از طرف دیگر به دوام محصول کمک بسیار زیادی می کند.این استخر ها در محیطی کاملا بهداشتی تهیه شده تا سلامت شما تضمین شود، مواد درجه یک بکار رفته تا کیفیت آن بالا رفته و مدت بیشتری برای شما کار کند. از مهم ترین ویژگی های این استخر می توان به سبک، کم حجم و راحتی استفاده اشاره کرد که شما مصرف کننده عزیز بتوانید در هرکجا مانند خانه یا ویلا از این محصول استفاده نمایید.

 

 

 

استخر کودک طلقی در ابعاد مناسب جهت استفاده در حیاط، حمام و تراس می باشد. آبگیری راحت دارد. روی بدنه آن طرحی جذاب و کارتونی چاپ شده که در زمان بر خورد با آب از بین نمیرود. کفه و دیواره های آن نیز ساده بوده، ساختار ساده آن موجب نصب و راه اندازی آسان این استخر طلقی شده، از پی وی سی می باشد که  کفه آن نیز کاملا نرم بوده چون پوشیده از جنس وینیل است.

ابعاد قطر 150 سانتیمتر ارتفاع 30 سانتیمتر

 


قیمت این محصول 300000 تومان


 ]
        
قیمت : 300,000  تومان
قيمت : 2800000 ريال
قيمت : 600000 ريال
قيمت : 3800000 ريال
قيمت : 500000 ريال
قيمت : 1100000 ريال
قيمت : 950000 ريال
قيمت : 400000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت | فروشگاه امین لوازم کاربردی و شگفت انگیز